Gå til innhold

Godkjent Ombygd e46 m3 kompressor - Solgt -


Bjanne
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen var på eu kontrol i går og fikk merkelig nok et par 2'er feil. Ene xenon lyset ville ikke funke mer og lyktespylerne hadde tatt kvelden. 

Etter å ha bytta mellom 3 xenon pærer og 2 ballster kom jeg frem til at det var tennern som var gåen. SELVFØLGELIG!!

den er et helvette å bytte i forhold til bare en pære. Heldigvis har jeg ikke annet enn 8 lykter å ta deler i fra så dette hadde jeg tilgjengelig. Så da var det bare å disektere et par lykter på baderomsgulvet for å finne en tenner som kunne brukes. Jeg har jo ikke verksted lenger så nå må all skruing gjøres på grusen og på vaskerommet :P 

Så når dette var på stell måtte jeg finne feilen med lykte spylern. Dette antok jeg var en enkel sak siden jeg alltid bare setter kontakten løst oppå pumpa i stede for å koble den til, fordi det er no jævla griseri å bruke. Men når den var koblet til funka jo bare den ene. På den andre var slangekoblingen den ene "popup greia" knekt. Heldigvis hadde en kompis en liggende og kom å leverte den til meg med en gang han hørte jeg trengte det :D dette blei bytta og alt fungerer som det skal. 

Når alt var på plass var det bare å hive den oå hengern igjen og frese ned til etterkontrol, og deretter til biltilsynet for å hente ut skilt! Endelig! 

 

Satt også på nye mørkere blinklys fremme forresten:) 

 

Da jeg kom hjem Vasket jeg bilen og tok et lite bilde og en liten kjøretur :) disse dekkene sitter noe hhelt jævli i forhold til hva jeg er vandt med så det er jo positivt da :)

 

 

 

received_10157468985120647.jpeg

received_1042107292543231.jpeg

received_10157472886320647.jpeg

 

received_10157468717315647.jpeg

received_10157468660790647.jpeg

Endret av Bjanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk laga litt røyk og fått frem litt barnesykdommer.  Multi reima hoppet av rett før drag race desverre også fikk jeg nødmodus etterhvert. Har ikke fått sett noe på det enda men får ta det etterhvert. Fikk tilsendt to action bilder og en liten filmsnutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt bra jobba! Men detta skremmer meg ganske godt vekk fra å starte på eget prosjekt også. Har en engelsk M3 E46 jeg har kjørt mens jeg bodde i England. Et alternativ for meg var å flytte over deler for å bygge en M3 av en Norsk bil men etter å ha lest gjennom her så tenker jeg at jeg står over den... Har kjørt min i 4 år og 100 000km mens jeg har drømt om kompressor så ganske sjalu også. Kan tenke meg din går rimelig bra nå. Sikkert lurt å prioritere å få bremsene dine fikset ;)

Vil gjerne ha mere bilder og videoer! Hva slags dekk kjører du på? Orginale krengehemmere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg fant frem noen bilder fra testkjøringen på Glattkjøringsbanen I skien for en stund tilbake. Foto: Marius Jensen

 

Da har jeg bestemt meg for å selge bilen gitt!

kanskje ikke så sjokkerende for de som kjenner meg. Problemstilingen er at jeg ikke fikk solgt båten I år og trenger da å frigi capital fra andre plasser til Nye huset. Jeg Blir å selge denne for 479 000 kroner slik den står. Hvis noen er interesserte så må de gjerne si ifra. Jeg har enda ikke fått tatt noen ordentlige bilder av bilen så finn annonse kommer om 2-3 uker.

 

Har også tenkt å selge de andre m3'ene jeg har og. en Orginal Carbon sort  med cinnamon skinn 2002 SMG til 329 000, og en ombygd Silvergrau  med sort skinn 2002 modell touring til 250 000. hvis det er av interesse for noen :) 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir kjipt det, VELDIG kjipt, den er bygd for at jeg egentlig ikke skulle selge den, men jeg får aldri brukt den som jeg skulle ønske, og da er det bedre å la noen andre ha gleden av den. Jeg mener personlig at dette er den perfekte E46'en med tanke på farge og oppsett. (jeg kan ta feil men min tråd, min mening;) Jeg kommer nok til å angre om den blir solgt. men da må jeg trøste meg med at jeg kan heller bygge en ny en om noen år når jeg har fått ferdig Nye huset I stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...