sh0xx Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Hei vet dette ikke er om Bmw men er min bror sin bil det er snakk om å tenkte kanskje noen hadde peiling her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Prøv et Tahoe forum.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 TekniskTekniske spørsmål og diskusjoner. Kun BMW. http://www.bilforumet.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Dette er faktisk off topic delen av forumet så det er jo lov å spørre om andre merker, men ja jeg er enig i at det er lite info å hente på slike biler her på Bimmers. Men jeg ville hørt med Bilteknikk Sør i Sørlandsparken,de ar god greie på disse bilene Et annet tips for å slippe problemer med bilen er å kjøre den på sjøen og heller kjøpe ett hakk nyere Tahoe med 5,3 litern i stede. MYE bedre bil enn den gamle fæle 6,5 litern... stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Dette er BMW forum. Tråden stenges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg