Peak Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Bestilt ny frontfanger til min E39 og er på jakt etter en dyktig lakkerer i området. Pris er vel egentlig det jeg er på jakt etter, så noen som har forslag til en billig og god lakkerer på Østlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 I Fredrikstad er hvertfal Lakkompaniet. Skade og lakk. Olsen billakkering. Jeg har i det siste lakket hos lakkompaniet. De var billigst og hadde tid til å ta jobben fortest. De forklarte meg nøye hvordan de skulle gjøre jobben på bilen. Og resultatet ble meget strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Auto skade på lørenskog er veldig flinke. De har lakkert alt jeg har hatt til lakkering. Jeg er kjempe fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2014 (endret) Takk for innspill, tar kontakt med de forskjellige for å forhøre meg på pris. Hva kan man forvente av pris på lakk av en takvinge til en e39 touring og en original M-Sport frontfanger ulakkert? Endret Desember 8, 2014 av U.S. Bavaria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Jeg betalte vel i overkant for 8 lapper for orginale m fangere foran og bak, pluss speiler og baklukespoiler. Man skal ikke forundre meg om det havner på 5-6 med kvittering. Oppstart av lakkboks som koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Takk for innspill, tar kontakt med de forskjellige for å forhøre meg på pris. Hva kan man forvente av pris på lakk av en takvinge til en e39 touring og en original M-Sport frontfanger ulakkert? Jeg ville tippe 5-6k som RS sier. Ikke noe uvanlig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 betalte 1600kr for lakkering av m3 bakfanger her i larvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2014 Jeg hadde regnet med rundt 5000,- for lakkering av disse to delene... Det var billig Clutch Holder til i Drammen jeg Shattered. Dersom noen gjør dette billigere "black", så send meg gjerne en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Jeg hadde regnet med rundt 5000,- for lakkering av disse to delene... Det var billig Clutch Holder til i Drammen jeg Shattered. Dersom noen gjør dette billigere "black", så send meg gjerne en PM. billig og resultatet ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2014 Hvilket firma var dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Andersen Lakkering mener jeg å huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå