Gå til innhold

Hvordan er E46 for en høy person?

Alex1hw
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Synes den så bra ut for prisen :) Ikke så spennende motor og farge, og mangler litt viktig utstyr som xenon.

Du har M-Sport og facelift som kanskje er det viktigste da :) Sjekk opp servicehistorikk. Ser ut som litt feil farger på noen dører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :) 

Synes M sport ser sykt bra ut, og til den prisen måtte jeg nesten bare sjekke den ut. Vil jo helst ha en større motor men er ikke krise. La ikke merke til fargen på døra før du sa det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 188cm og har en E46 facelift Touring, det går helt fint hvertfall :) Facelift Touring med original M-Sport ser uten tvil best ut :)  Legger ved et bilde av min, si ifra hvis jeg skal fjerne.BMWE46.jpg

Fin bil! Bildet tatt utenfor Statoils nye bygg på Fornebu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har mulighet, ville jeg dratt å sett på den og prøvekjørt for å se om det er noe for deg :)

Kanskje dumt spørsmål men er det noe regel for prøvekjøring hvis jeg er under 18? Kan jeg prøvekjøre med for eks, pappa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel prøvekjøre andres biler så lenge forsikring er i orden går jeg ut ifra

Ja, vil tro vanlige regler for øvelseskjøring gjelder. Om selger godtar en slik form for prøvekjøring, er en annen sak...

Men prøvesitting av førerplassen for å sjekke om det er nok plass, burde vel la seg ordne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...