CrZyWiz Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Facelift 318i er også en grei motor. Går greit, og billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 En 18-åring, ser vell gjerne etter en bil med manuell? Skal selge min nemlig, men den er automat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 En 18-åring, ser vell gjerne etter en bil med manuell? Skal selge min nemlig, men den er automat... Tror jeg så din på finn.no, ser sykt fin ut Helst manuell ja :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Kan sikkert stemme Men så veldig strøken er ikke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Er 190 høy. Kjørte e46 sedan i over tre år uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Hva tror dere om denne? Synes den så veldig bra ut! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54079175 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Synes den så bra ut for prisen Ikke så spennende motor og farge, og mangler litt viktig utstyr som xenon. Du har M-Sport og facelift som kanskje er det viktigste da Sjekk opp servicehistorikk. Ser ut som litt feil farger på noen dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Takk for svar! Synes M sport ser sykt bra ut, og til den prisen måtte jeg nesten bare sjekke den ut. Vil jo helst ha en større motor men er ikke krise. La ikke merke til fargen på døra før du sa det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Hvis du har mulighet, ville jeg dratt å sett på den og prøvekjørt for å se om det er noe for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Jeg er 188cm og har en E46 facelift Touring, det går helt fint hvertfall Facelift Touring med original M-Sport ser uten tvil best ut Legger ved et bilde av min, si ifra hvis jeg skal fjerne. Fin bil! Bildet tatt utenfor Statoils nye bygg på Fornebu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Fin bil! Bildet tatt utenfor Statoils nye bygg på Fornebu? Tusen takk Stemmer at det er Fornebu ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Hvis du har mulighet, ville jeg dratt å sett på den og prøvekjørt for å se om det er noe for deg Kanskje dumt spørsmål men er det noe regel for prøvekjøring hvis jeg er under 18? Kan jeg prøvekjøre med for eks, pappa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Du kan vel prøvekjøre andres biler så lenge forsikring er i orden går jeg ut ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Du kan vel prøvekjøre andres biler så lenge forsikring er i orden går jeg ut ifraJa, vil tro vanlige regler for øvelseskjøring gjelder. Om selger godtar en slik form for prøvekjøring, er en annen sak...Men prøvesitting av førerplassen for å sjekke om det er nok plass, burde vel la seg ordne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Angående dører så kan det være at de er byttet på BMWs garanti mot gjennomrusting av karosserideler, på biler produsert fom. 2004. Verdt å sjekke opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå