Glenny93 Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 (endret) Hei har då vore å henta meg ein ny e30. Denne gang var det ein hvit 320/325  86 mod:) Bilen er nylakkert å er veldig lite rust som eg har sitt. Den er bygget om til facelift bak så planen er å bygge den om framme og. Står mtech 2 fangere på den nå litt Dårlig passform på dei 😕 Planer: -Orginale baklykter -Fikse småting- turteller/ temp måler fungere ikkje -Justerbart senkesett -Gromme felger -Bygge om til skiver bak -Nye seter - facelift front  Det eg kommer på i farten Legger ut noen bilder  Endret August 27, 2024 av Glenny93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Desember 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2014 Her va d dårlig respons gitt :/fått jort litt me bilen, skifta til orginale lykter bak. Fjerna sotefilmen på rutene, er usikker om eg ikkje skal ha eller en veldig lys ein legger ut noen bilder for dei som vill se .P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Osland Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Følge! Glenny93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Desember 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2014 Lure på om drivakslingene fra 320 trommelbrems passer på bærearmer med skiver? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 Fekk sommerfelgene mine idag:) trur dei kommer til å passe bra på bilen:) kommer update når eg får prøvemontert dei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Var ganske fine felger du hadde fått deg nå! Bilen ser ikke dårlig ut men hadde det vært min bil hadde jeg fått på mtech1 med engang. Men det er om den hadde vært min, ellers så synes jeg den egentlig var ganske så fin  Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2015 jo takk:) men bilen er bygget om til facelift bakplate å lykter å alt.. så blir jo merkelig me mtech 1 me facelift lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Følger med her Pøs på med bilder! Rå felger også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 kjekt at noen følger har jort litt me bilenTatt ut gulvteppe siden det var vått. kommer vann inn framme med dashbord, dørene å bak i bagasjerommFant noe rust framme med pedaler å litt på passasjersiden men såg ganske greit ut:) Har sveist ett hål på passasjersidå å grunna litt. skal male alt me hammerlakk når eg er ferdigSer bra ut i bagasjeromm, lekker litt vann inn som samler seg nedi dei kassane på sidene.Har lappa litt framme i hjulhuset og, bare ponkta på herTatt av dørtrekk å lagt på ny plastikk som eg fugde på med ett stoff som ikkje tørker å holder seg i tyggisform Fekk og satt på ein felg bare for å se litt, trur det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Har virkelig troen på denne! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 godt du har troa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 har fått litt deler til bilenStyrekulerForinger bærearmer framme å bakhåndbrekk wirebremseslanger baknye bolter til kalipperBlå å brun temp sensorbærearmer bak med skivertemperatur måleren fungerte ette eg bytta sensorer Har og fått bærearmer med skiver, såg veldig bra ut. bare pittelitt overflate rust skal få av mtech fangerene å kjøpe orginale facelift fangere. syns passformen på mtech fangeren var for dårlig...å bytte frontplate til facelift  Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Følger!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Glenny93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 har jort litt me bilen siden sist:)Ferdig å sveise rust i gulv forran  grunnet å maltHar pusst ned å fått på maling på bærearmene og kalippereFått henta meg ein facelift bakfanger, må lakkeres Lagt fuge på felgene har ein facelift fanger som er på vei snart å må bestille facelift frontplate. Har og fått meg ein plass å skru så nå blir det litt mer skruing håper eg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Har fått ned bakstillinga og prøvd eine felgen bak på blei meget bra å greier nesten ikkje vente til dekk og sommer Pøser på med bilder for dei som vill se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå