Vegardb17 Skrevet Januar 7, 2015 Skrevet Januar 7, 2015 Må vel nesten følge ma i au Såg ikkje god ut na e90n din
knoskar Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Skrevet Januar 8, 2015 Må vel nesten følge ma i au Såg ikkje god ut na e90n din Ja, de må du Nei, small greit der [emoji14] Liten oppdatering! Har fått skilt på bilen og har blitt brukt hverdag i 1-2uker nå! Så har den begynt å fjuske .. Går helt fint på kald motor, når den begynner å bli litt varm så begynner den å fjuske opp mot 3-4000 rpm .. Har byttet coiler,plugger, kamsensor, plugget ut lmm(gikk bare enda dårligere), plugget ut idv/idc(tomgangsregulator) og ikke noe forskjell... Har en ekstra idv/idc som jeg skal åpne og rengjøre å bytte ut, gå over slanger o.l. Har dessverre ikke noe bilder av bilen, men skal ta noen etter jeg vasker den idag
Nikko101 Skrevet Januar 16, 2015 Skrevet Januar 16, 2015 Virka som blinklys olja di blir for varm, he du ettermontert kjølar? Burde kansje tenke på det! Finner det på ebay for en billig penge
knoskar Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Skrevet Mars 15, 2015 Har gått litt sakte i de siste pga lite motivasjon og litt personlige grunner! Men har begynt sakte på igjen Har meldt meg på E30 meet, så jeg har en frist til å bli ferdig Tatt litt rust fremme i motorrommet! Blir litt sparkling til og så er de bra Så blir de å legge karosserikitt på baksiden.. Har også kjøpt meg Gt wing med high riser ifra Abraham Motorsport ifra USA Skal vist være laget i samme material som orginalen og være den "beste" kopien Er rimelig fornøyd med den
Gabz Skrevet Mars 15, 2015 Skrevet Mars 15, 2015 Nice. Er utrolig sjeldent jeg liker spoilere, men de der på E36 Coupé er rå
santho96 Skrevet Mars 15, 2015 Skrevet Mars 15, 2015 Hvor mye kostet Vinga med alle avgifter ? Strøkent arbeid!
BjornarHS Skrevet Mars 15, 2015 Skrevet Mars 15, 2015 Godt valg av vinge-produsent...har og hørt mye bra om abraham-motorsport vingene
knoskar Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Skrevet Mars 15, 2015 Godt valg av vinge-produsent...har og hørt mye bra om abraham-motorsport vingene Takk ja, lette litt på nettet og mange i usa som anbefaler den så Er god kvalitet på den! Meget god service og! Hvor mye kostet Vinga med alle avgifter ? Strøkent arbeid! Takk for de Santho Den ble rundt 5k, fikk han til å skrive ned verdien på pakken, så ble mindre i avgift! BjornarHS reagerte på dette 1
knoskar Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Skrevet Mars 22, 2015 Liten update av helgens jobb hittil Fikk bytta til M50 innsug på m52b28'n! Måtte skru av oljepumpe og pickup ifra en m52b20 motor jeg har stående, siden de hadde blitt plukket av motoren. Samt vi måtte skru av alt fram på motoren av reimhjul siden de var demontert på den.. Var virkelg glad for å ha delemotor Siden delemotoren ligger på verkstede hos kompisen min(nikko101) og er 5 min unna. Så tar ting litt tid! Litt div bilder! Bla nikko101 i godt humør som vanlig;D Takker mye for hjelpa i helga! De mangler å montere noen slanger, klips, svinghjul,clutch og kasse for å sette motoren i bilen! Vi har et lite håp om oppstart imårgen(søndag) så får håpe alt går etter planen
knoskar Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Skrevet Mars 24, 2015 Blir bra! Heldig med delemotoren ja Ja, heldig å ha den blitt raidet for litt deler Da var motoren i bilen!! Så satser på oppstart ikveld santho96 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå