Gå til innhold

Min Mystic Blå E60 - Spoiler & M-pakke montert

Eksos
 Share

Anbefalte innlegg

Æsj, hysj.... Vil veldig gjerne ha LCI Lykter på den, men skal bli student til høsten, og da er vel kanskje ikke økonomien helt enig, siden det meste/alt av penger vil forsvinne til hus, internett, tv, strøm osv osv... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare kjørt stjernebil de siste par dagene, med skilt på taket, så har ikke fått sjekka ordentlig egentlig...

Men på de 60 milene oppigjen fungerte det iallefall supert! Da tenker jeg på a2dp streaminga, og handsfree opplegget, der spesielt den siste fungerte overraskende bra mtp. kontakter osv med den originale iDrive´n :) 

Dab/Dab+ skal jeg ikke uttale meg for mye om...Funker suverent når det er signal, men det er ikke for ofte at du har stabilt signal... FM-nettet burde på ingen måte stenges med det første iallefall! 

Selve Dension boksen er jeg iallefall godt fornøyd med. Til den grad det er mulig, er den fint integrert, og gjør det den skal :) CiC hadde naturligvis både vært bedre, lekkrere, og enklere å bruke, men det var den prisen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Baaah, både skjerm, dør, sideskjørt og felg fikk skade..

post-41043-0-05104400-1439721224_thumb.j

Var heldigvis ikke jeg som forårsaket skaden, så får det jo dekt på forsikringa, men fortsatt litt kjedelig! Får ikke leiebil heller... 

Stakk til Sarpsborg dagen etter skaden skjedde for å hente et panser, så da blir jeg kvitt de bulkene jeg har der også, når bilen først skal i lakkboksen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt i sofaen og så på tv, plutselig ringte det på døra :P

Naboen som rygga inni sia, la om for hardt, slik fronten gikk inn i min bil.... Tok takst hos merkeverkstedet i Ålesund, fikk det utbetalt kontant, og stakk til noen andre som er minst like flinke for å få det gjort! Ikke dumt det egentlig, siden de baka inn lakkering av panser i prisen :) Merkeverkstedet skulle ha 10 lapper for å ta panseret i tillegg, det ble ikke aktuelt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt i sofaen og så på tv, plutselig ringte det på døra :P

Naboen som rygga inni sia, la om for hardt, slik fronten gikk inn i min bil.... Tok takst hos merkeverkstedet i Ålesund, fikk det utbetalt kontant, og stakk til noen andre som er minst like flinke for å få det gjort! Ikke dumt det egentlig, siden de baka inn lakkering av panser i prisen :) Merkeverkstedet skulle ha 10 lapper for å ta panseret i tillegg, det ble ikke aktuelt.....

Godt det ordner seg! 10 lapper for ett panser er helt høl i huet :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Autolakk i Breivika! Kjenner lakkereren der, og veit han er dyktig og nøyaktig, så da ble ikke valget vanskelig...

Han kaller seg forøvrig Dralle på forumet her, og har et E23 745ia prosjekt, om noen kjenner til han?

post-41043-0-03121300-1440969662_thumb.j

Endret av Eksos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...