bloobay Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Noen som har peil på kvalitets xenonkit til tåkelys e46 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 ULOVLIG!!! Blender som f... Kjøp LED!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 ULOVLIG!!! Blender som f... Kjøp LED!! Mine blendet ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Hadde xenon i grøftelysa på førstebilen min, men ettersom jeg har blitt littegrann mer voksen og kjedlig har jeg ikke hatt det på de to siste bilene mine Vil heller anbefale "xenon-look" pærer eller led som han over her skriver AndreasBr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 vvme.com har slike i min. juster ned lysene når montert, så blender det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Nei off. Kjøp LED. Xenon tåkelys er 2007. (hadde det for øvrig selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 er ikke alle lamper man kan ha led i, da led pærene ofte er for lange, dette var grunnen for at jeg kjøpte xenon. om han har hb4 pærer, så får du led som passer, men dem lyser søppel... er ikke mangen led pærer som er brukandes.. xenon gir flott lys i mørket og, om du er en av dem (og meg) som kjører på parklys og grøftelys etter mørkets frambrudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 (endret) er egentlig ute etter lys som matcher lyktene oppe hvor jeg har angel eyes(ettermontert aurora) og xenon (orginalt). Har lyst å kjøre med tåkelys og angel eyes på dagtid men gule tåkelys og blåaktige ringer ser helt noldus ut. Tror forøvrig tåkelyspærene er hb4 hvis jeg husker riktig. Hvordan blir dette med led og hvordan vil det evt se ut? Har prøvd med pærer som vistnok skal gi blått lys men jeg kan konstantere at det gjør de ikke så jeg ser meg nødt til å montere noe annet her. Hadde tidligere ettermonterte xenon som sto på fra forige eier, men de lekte disko og var tydeligvis ikke av veldig høy kvalitet. Reiv dermed av disse ganske fort. Er åpen for forslag:) Endret Desember 17, 2014 av bloobay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 led matcher bra dem. men led har en irriterendes blinking når dem er på. halogen pærer med xenon look er søppel bedre enn vanlig halogen, men allikavel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 er ikke alle lamper man kan ha led i, da led pærene ofte er for lange, dette var grunnen for at jeg kjøpte xenon. om han har hb4 pærer, så får du led som passer, men dem lyser søppel... er ikke mangen led pærer som er brukandes.. xenon gir flott lys i mørket og, om du er en av dem (og meg) som kjører på parklys og grøftelys etter mørkets frambrudd Må du gje deg toft. Du har jo sett mine lys. HB4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 LED blinker kun hvis man kjøper dritt pærer som ikke støtter canBUS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 er egentlig ute etter lys som matcher lyktene oppe hvor jeg har angel eyes(ettermontert aurora) og xenon (orginalt). Har lyst å kjøre med tåkelys og angel eyes på dagtid men gule tåkelys og blåaktige ringer ser helt noldus ut. Tror forøvrig tåkelyspærene er hb4 hvis jeg husker riktig. Hvordan blir dette med led og hvordan vil det evt se ut? Har prøvd med pærer som vistnok skal gi blått lys men jeg kan konstantere at det gjør de ikke så jeg ser meg nødt til å montere noe annet her. Hadde tidligere ettermonterte xenon som sto på fra forige eier, men de lekte disko og var tydeligvis ikke av veldig høy kvalitet. Reiv dermed av disse ganske fort. Er åpen for forslag:) Regner med du har sjekket LED tråden min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 http://www.ekstralys.no/products/hb4-6000k-led-60w hva med disse? noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Regner med du har sjekket LED tråden min? egentlig ikke. har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 egentlig ikke. har du link? http://bimmers.no/topic/739835-min-store-led-p%C3%A6re-tr%C3%A5d/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå