Gå til innhold

E38 730d M-Sport, 2001 - SOLGT


ZGasi
 Share

Anbefalte innlegg

Har da installert angel eyes :) litt stygt med gule tåkelys, men led er bestilt! :D trodde det var h3-pærer og bestilte, men fant ut at jeg hadde h7 når jeg skulle montere led h3 :s

Hva syns dere om angel eyesa? :))

post-84140-0-78466800-1422375043_thumb.j

post-84140-0-25369400-1422375052_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) 6000k ja, syns det over blir for blått! 

Hører mye om kort holdbarhet med CCFL, men det får gå. Monterer nye om de ryker. Så har vi også noen som holder lenge, som Sjøbuse sine f.eks. :D 

Opplever problemer med Park Distance Control foran når lysa er på. Leste litt, og skal visst være ballasten som sender ut noen strålinger som ødelegger for PDC´en. Får prøve å pakke ballastene i noe aluminiumsfolie i morgen og se om det hjelper :) Skrik gjerne ut om dere vet om noen andre måter å fikse dette på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru av lysa ;)

Jeg hadde aldrig trøbbel med PDC pga xenon. Prøv å flytt ballasten lenger bort.

Ville også testet og sett om alle er i orden før du begynner å lete andre steder. Kan bare være en sensor som har tatt kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at forstyrrelser på PDC pga CCFL ringer først og fremst forekommer på facelift e38'er.

Jeg har en teori om at det er pga oppbyggingen av ledningsnettet på facelift modellene.

På facelift går PDC ledingene i hovedkabelstammen mens på pre-face biler er det et separat ledningsnett med skjermede kabler.

Jeg hadde ikke problemer da jeg hadde CCFL ringer.

Prøv å pakk inn ballastene i aluminiumsfolie som du selv nevner, for å se om det går.

Hvis ikke det hjelper hadde jeg villet prøvd å lagt opp en ekstra jording til ballastene.

Et annet alternativ kan være et separat ledningsnett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trøbbel, selvom jeg også har xenon. Prøvde også aluminumsfolie, men funka ikke. Så fort jeg skrur av lysa, funker det. Men det gidder jeg ikke, får prøve å finne en løsning for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det varte jo ikke lenge! Haha, faen.. Får bestille nye da.

La merke til at lyktene dogga innvendig i går da det regna. Opplevde ikke dette før, men har jo nå bytta lykteglass. Må jeg smøre noe fett på den gummipakningen eller noe sånt?

post-84140-0-06308200-1422529652_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for led ringer neste gang ;) Så slipper du problematikken med PDC'en forhåpentligvis.

Jeg har bestilt meg disse:

http://www.umnitza.com/orion-lite-cob-led-angel-eyes-p-5686.html

Umnitza lager ringer som faktisk passer til e38 facelift lykter i motsetning til mange andre.

Men det gjenstår å se :)

Gleder meg litt til å se dette. Bare de ikke blir for sterke. Syns LED har en tendens til å lyse litt for skarpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ZGasi changed the title to E38 730d M-Sport, 2001 - SOLGT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...