knut_e_busland@hotmail.com Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 (endret) Independent mode. Hva er dette og hva brukes denne til? Har dette på bilen med timer men denne føler jeg blåser kaldt. Endret Desember 28, 2014 av Knut Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Hvis du har Webasto (Option 536 mener jeg) så vil den kunne blåse varmluft også. Ellers blåser den bare kaldt ja, tanken er vel å få litt sirkulasjon i bilen på varme dager, ikke særlig relevant i vårt klima vil jeg tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_e_busland@hotmail.com Skrevet Desember 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2014 Hvordan finner jeg ut om det er webasto option 536 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Det finner du ut ved å sjekke utstyrslisten, sjekke i iDrive (da står det også independent heating), sjekke etter webasto merkelapper i motorrommet eller bøye deg ned ved venstre framhjul og høre om webastoen går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_e_busland@hotmail.com Skrevet Desember 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2014 (endret) Sto ikke noe independent heating kun independent mode. Har også spiller ingen bilen originalt men får ikke spilt av en eneste dvd. Tips? Endret Desember 28, 2014 av Knut Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Den setningen var litt uklar, men om du tenker på CD-spilleren foran så har ikke denne mulighet for å spille av film via DVD på en 2005-modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_e_busland@hotmail.com Skrevet Desember 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2014 Har også dvd spiller originalt ikke bilen men den vil ikke spille dvd plater mente jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Den siste meldingen din gir dessverre heller ingen mening. Om du har 609 Navigasjonssystem Professional har du to CD-slots, hvorav den ene er merket med DVD. Denne er ikke for videoavspilling, men for navigasjonsDVD. Har du kun independent mode har du heller ikke webasto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_e_busland@hotmail.com Skrevet Desember 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2014 (endret) Har også denne S698A area-code 2 for dvd men har også S609A Navigation system Professional Endret Desember 28, 2014 av Knut Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Det har dessverre ingenting med avspilling av film å gjøre. Vil tro det har noe med formatet på kart-DVD-en eller noe å gjøre, og er sånn sett en "tullekode". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_e_busland@hotmail.com Skrevet Desember 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2014 Har også tv på denne bilen. Vet du noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Hva vil du vite? Du får ikke brukt denne i Norge, da det analoge bakkenettet er nedlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_e_busland@hotmail.com Skrevet Desember 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2014 Hmm... Kjedelig det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå