fuel2go Skrevet Desember 29, 2014 Skrevet Desember 29, 2014 Hei! Har en org mtech2 bakfanger med park sensor inkl. Henger noen ledninger på den. Har ikke org park sensor. Hvor mye jobb er det og ettermontere dette? hvilke ledninger trengs og hvor kobles dette til?
Reef89 Skrevet Desember 29, 2014 Skrevet Desember 29, 2014 Husk å søk på forumet (forumregler) da det finnes flere slike tråder/ innlegg om dette.
fuel2go Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Skrevet Desember 29, 2014 Finner ingen tråd om ettermontering av parksensor til E46. Om det finnes hadde link vært fint:)
awt Skrevet Desember 29, 2014 Skrevet Desember 29, 2014 Du trenger PDC-modul og "høyttaleren", samt koble dette opp og kode. Du må nok lage ditt eget ledningsnett
fuel2go Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Skrevet Desember 29, 2014 Du trenger PDC-modul og "høyttaleren", samt koble dette opp og kode. Du må nok lage ditt eget ledningsnett Ok. Ser PDC modul koster en 1700,- på GS. Men skal vell kanskje klare og finne en brukt en, samt ledningsett og det som trengs fra en delebil.
awt Skrevet Desember 29, 2014 Skrevet Desember 29, 2014 Jeg solgte en slik modul for bare noen uker siden. Mener på den gikk for et par hundrelapper. Bør være enkelt å finne på f.eks. finn.no. Ellers så tror jeg jeg har høyttaleren liggende. Det er nok enklere å lage ledningsnettet selv, da det mest sannsynlig går sammen med alt annet originalt. Et par-tre ledninger og noen kontakter er alt som skal til mener jeg på.
fuel2go Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Skrevet Desember 29, 2014 (endret) Jeg solgte en slik modul for bare noen uker siden. Mener på den gikk for et par hundrelapper. Bør være enkelt å finne på f.eks. finn.no. Ellers så tror jeg jeg har høyttaleren liggende. Det er nok enklere å lage ledningsnettet selv, da det mest sannsynlig går sammen med alt annet originalt. Et par-tre ledninger og noen kontakter er alt som skal til mener jeg på. Ok. Fant en brukt på ebay til 150,- Hvor mye får høytalleren? ang kontakt, er det en slik som trengs? Endret Desember 29, 2014 av fuel2go
awt Skrevet Desember 29, 2014 Skrevet Desember 29, 2014 Om det er den som lå tidligere er vel den egentlig ikke til e46. e46 kom aldri med PDC foran, og derfor har modulene bare to kontakter. For biler med PDC både foran og bak (f.eks. e39) har modulene tre kontakter. Det er godt mulig det vil fungere, men jeg ville sjekket opp i det før kjøp. Si det, 200,- inkl. frakt?
fuel2go Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Skrevet Desember 29, 2014 Om det er den som lå tidligere er vel den egentlig ikke til e46. e46 kom aldri med PDC foran, og derfor har modulene bare to kontakter. For biler med PDC både foran og bak (f.eks. e39) har modulene tre kontakter. Det er godt mulig det vil fungere, men jeg ville sjekket opp i det før kjøp. Si det, 200,- inkl. frakt? Ja, 17,50GBP inkl frakt:) Se bort ifra bildet jeg la ut, var vist en sensor fant jeg ut. Men ang kontakt, hvordan skal jeg lage de selv? har ikke de pinner osv.
awt Skrevet Desember 29, 2014 Skrevet Desember 29, 2014 Man får kjøpt alle delene til kontaktene løst, så det er ikke noe problem.
Reef89 Skrevet Desember 29, 2014 Skrevet Desember 29, 2014 http://bimmers.no/topic/779880-intrigering-av-pdc-i-e46-mulig/?hl=%2Bmontere+%2Bpdc+%2Be46#entry2853903
fuel2go Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Skrevet Desember 29, 2014 Takk for svar! @Reef89 Takk, lest gjennom tråden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå