Gå til innhold

Bytte lysmodul i E39 - Oppdatering 04.01 / Hjelp! Byttet gikk dårlig

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

På min var det plug-and-play. TDS Touring lagd i desember -97, so modulen låg bak sparkepanelet på passasjersiden. Passa ikkje 100% sidan kontaktane på 3'aren var på andre sida enn på 2'aren, so eg måtte plugge den i opp-ned og berre tvinge den på plass. Men ingenting som var eit stort problem, igrunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!

Prøvde å bytte lysmodulen i stad. Koblet ut den gamle og inn med den nye. Flimringen i skiltlys og kjørelys bak sluttet, men alt annet gikk til helvete, så det ut som. Fikk US-blink på parklys, fortsatt bare ett av fjernlysene på nærlys, ingen blinklys fungerte, bremselys fungerte ikke, også videre. Prøvde å koble inn og ut batteri men det hjalp ikke. Etter mye frustrasjon koblet jeg bare tilbake til LCM II. Fikk forresten også tamper-dot ved km.standen. 

Hva er problemet her? Er modulen ødelagt eller må noe kodes her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har depo, ja. Har et sett med facelift-lykter men de må bytte justeringspinner på. Har og et sett med prefacelykter da, kan ha de i midlertidig. Om du har mulighet til å hjelpe meg med det, så kan jeg ta med de og modulen, så ordner vi alt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...