Gabz Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 (endret) Skal bytte lysmodul i bilen min. Er en 1997-mod E39 så er vel LCM II i den? Har fått inn LCM III i posten idag. Er det bare plug and play, eller må jeg kode noe e.l.? Endret Januar 4, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 På min var det plug-and-play. TDS Touring lagd i desember -97, so modulen låg bak sparkepanelet på passasjersiden. Passa ikkje 100% sidan kontaktane på 3'aren var på andre sida enn på 2'aren, so eg måtte plugge den i opp-ned og berre tvinge den på plass. Men ingenting som var eit stort problem, igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2014 Okei, da får jeg bare plugge inn og se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 MÅ ikke kodes, men tamper-dot vil lyse pga forskjellig kilometerstand på lcm og ike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2014 Åja, sant det. Kan høre med Bilia og spørre hva de skal ha for å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Vi gjør det ikke. Men jeg kan ta det privat:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2014 Åh? Hva tar du for det, da? Så kan jeg ta en diagnose og se om det er noe annet som må gjøres samtidig, da eller? Send gjerne PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Tamper-dot, er det den prikken ved km-standen? Den lyste ikkje på min bil etter at eg skifta LCM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2015 Hjelp! Prøvde å bytte lysmodulen i stad. Koblet ut den gamle og inn med den nye. Flimringen i skiltlys og kjørelys bak sluttet, men alt annet gikk til helvete, så det ut som. Fikk US-blink på parklys, fortsatt bare ett av fjernlysene på nærlys, ingen blinklys fungerte, bremselys fungerte ikke, også videre. Prøvde å koble inn og ut batteri men det hjalp ikke. Etter mye frustrasjon koblet jeg bare tilbake til LCM II. Fikk forresten også tamper-dot ved km.standen. Hva er problemet her? Er modulen ødelagt eller må noe kodes her? jonka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Modulen må kodes til bilen med riktig VIN og km.stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 Og da ordner lysa seg også? Dette kan noen her kode for meg? Lagunilla, kan du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Ikke om du har depo. Men skader ikke å prøve;-) Kan på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 Har depo, ja. Har et sett med facelift-lykter men de må bytte justeringspinner på. Har og et sett med prefacelykter da, kan ha de i midlertidig. Om du har mulighet til å hjelpe meg med det, så kan jeg ta med de og modulen, så ordner vi alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 Har ikke verktøyet til det tilgjengelig for øyeblikket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå