Sammyen Skrevet Januar 4, 2015 Skrevet Januar 4, 2015 (endret) Har ein E46 Touring med M-understell og lurer på om noken har erfaring med denne typen bil ogbruk av oppkjøringsramper til å skru med?Er redd fangerne tar borti før dekket og lurer på om det finst sånne som er mindre vinkel på? http://www.torshovbil.no/oppkjoringsrampe Endret Januar 4, 2015 av Sammyen
Fidelio Skrevet Januar 4, 2015 Skrevet Januar 4, 2015 Jeg har lik. Min er senket, så jeg bygger opp med plank og støtte under. Kan kanskje gå akkurat om din ikke er senket. Kunne gjerne vært litt høyere men går greit for enkle jobber under bilen. Otis og Sammyen reagerte på dette 2
Stawky Skrevet Januar 7, 2015 Skrevet Januar 7, 2015 Kjøpte sånne når jeg hadde min gammle 318. Org understell (ikke sport). Og det gikk akuratt uten at fangeren tok i om jeg rygga på. Fremme gikk det ikke uten å bygge med planker. Sammyen reagerte på dette 1
CrZyWiz Skrevet Januar 10, 2015 Skrevet Januar 10, 2015 E87 M-sport går opp på en slik uten oppbygging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå