Gabz Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Finfin cab du har E34'n så også veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 Jo takk for det! E34'n er bra strøken den å ja, men kjipt at toppen er sprukket... Tanken var bruksbil i vinter men det blir det ikke noe av :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Finfint prosjekt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Finfint prosjekt da!E34'n du tenker på? Isåfall så har det vært arti å fått neddi en M50 motor så man har en motor som holder hvertfall, men har desverre ingen kunnskap eller skruplass å holde på så da prøver jeg å få igjen penga for den (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 Ja'a... Lenge siden sist update men det er pga bilen har stått vinterlagret men nå er den ute igjen og godt er det! fikk montert preface nyrer og grillramme igår da jeg synes den er mye finere enn facelift front'n. Hadde planer om gråe blinklys fram også men dem var det så utrolig dårlig passform på at de originale hvite ble montert på igjen vaska også godt rundt fronten når hele fronten var demontert var en del skitt å møkk bak der men gulle reint nå (Y) BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 Til uka tenker jeg det blir årna med ny olje å oljefilter samt nytt luftfilter har også smått problem med termostaten tror jeg, kjørte 4mil igårkveld men tempmåleren løfta seg bare rett over det blå feltet i instrumentet, hmm...uansett det skal fikses så er jeg litt usikker ang soting av baklykter da jeg ikke vil ha hvite blink/ryggelys bak ettersom det skal bli sota blink foran å på sidene fikk noen til å redigere for meg men er usikker på hva som bli penest, så tenker å høre deres meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Jeg ville uten tvil gått for lykter der du kun har sotet øverste del! Føler det å sote hele baklykten blir alt for mørkt, får en følelse av billig biltema sotet baklykt, noe jeg mener denne bilen ikke bør ha Her er et bilde av noen slike lykter jeg hadde på min før, dette var av merket DEPO og fungerte igrunnen ganske greit, desse ligger vell på rundt 1000 lappen nye Bare si ifra viss jeg skal fjerne bildet! Robin94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 Er igrunn enig der med deg! Har vel egentli hatt den type lykter på kjøpslista fra starten av xD får et mer originalt utseende, noe jeg ønsker å ha utenom felg å senk så spørs om det blir å bestille depo sine lykter ifra GS Regner med det er ifra GS du også har handlet de lyktene der BjornarHS?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 16 timer siden, Robin94 skrev: Er igrunn enig der med deg! Har vel egentli hatt den type lykter på kjøpslista fra starten av xD får et mer originalt utseende, noe jeg ønsker å ha utenom felg å senk så spørs om det blir å bestille depo sine lykter ifra GS Regner med det er ifra GS du også har handlet de lyktene der BjornarHS?? Da er det veien å gå! Nei..handlet på ebay for å spare noen kroner, men så kom tollen i tillegg så det ble vell igrunnen dyrere.. Kjøp fra GS Robin94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2016 Tok meg en tur til Gatebil i helga med Gauldal Gatebil! Fin helg med utrolig mye flotte biler å se på! noen som kansje tok noen bilder av bilen min? fikk faktisk en del oppmerksomhet blant enkelte om bilen å det var artig! Var noen som kom med bud på bilen også men denne blir nokk ikke solgt, alt for godt knyttet til den! ':D BjornarHS og bimmerR reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2016 (endret) Har noen tanker ang hjulbuene på bilen min, bilen skal forhåpentligvis få fargeskifte iløpet av vinteren og da tenker jeg å få den bredda litt med det samme, men Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken bredding jeg skal gå for har sett en del på felony form, men om det skal bli noe slikt så tenker jeg å få det sparkla igjen overganger så det bli smooth å clean overgang istedenfor å bare skru dem fast som mange andre har gjort alternativ nr.2 er e46 M3 hjulbuer, dem ser bra ut både på e46 og e36 synes jeg, men jeg er usikker på om det er noe store forskjeller å problemer å få sveisa på e46 buer på e36 alt arbeid av bredding vil bli gjort på et verksted av dyktige folk som har gjort ekstrem bredding fra før kom gjerne med tips/erfaringer ang bredding Endret Juli 25, 2016 av Robin94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 har du bilde av e46 m3 bredding på e36? ser for meg at dette kan være rimelig gromt! hvis ikke trur jeg faktisk at hjulbuene på e46 "sedan, touring, coupe og cab" kan også bli rimelig tøft på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2016 Nei har ikke lett opp noe bilder av det, bare en vill tanke jeg har hatt en stund XD liker hjulbuene på M3 e46 godt så tror egentli ikke det blir så domt på en e36 heller bygger dem så mye mer ut enn hos e36 da mon tro? Synes dem ser gansek like ut men Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 On 26.7.2016 at 17.25, Robin94 skrev: Nei har ikke lett opp noe bilder av det, bare en vill tanke jeg har hatt en stund XD liker hjulbuene på M3 e46 godt så tror egentli ikke det blir så domt på en e36 heller bygger dem så mye mer ut enn hos e36 da mon tro? Synes dem ser gansek like ut men du kan jo måle hjulbuene dine? så kan jeg måle hjulbuene foran på e46´n min? veit hvertfall at det er mer hjulbue foran på e46 en bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Juli 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2016 1 time siden, Freakshow skrev: du kan jo måle hjulbuene dine? så kan jeg måle hjulbuene foran på e46´n min? veit hvertfall at det er mer hjulbue foran på e46 en bak Nesh da, har ikke bestemt noe enda, men vipper litt mer over på felony form hehe Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå