donald duck Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Hei lurte på om noen har testet disse Hualigan/dynavin til spillerne til E60 som ligger på ebay.Har lest at oppgraderinger til cic er å anbefale om man har en pre face men er allikavel nysjerrig . Er ikke perfeksjonist men dynavinen i min forhenvÆrende e39 fungerte heilt greit for meg:) Må man f.eks. kode disse spillerne inn i systemet også? Dei ser jo litt fetere enn min buisness navi 6.6 da he he.Ha ein fin kveld i stormen MVH. Donald Duck:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Jeg har ingen erfaring, men de må ikke kodes utover at man må aktivere aux om dette ikke er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donald duck Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 Nei dette er ikke gjort men awt har lagt merke til at du har litt over gjennomsnittet peiling på denne elektronikken på desse bilane he he .sende deg ein p.m. eg visst det det e greit for deg;) Hold på hatten MVH.Donald Duck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Følger denne! Har selv den kjipe originalskjermen i min E60, bare så synd at dynavin-skjermen ikke er større.... Å betale en såpass sum for en uoriginal spiller som ikke er større, ser jeg på som uaktuelt.. Da går jeg heller for det originale CiC systemet, eller hva det heter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Gå for cic. Du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 (endret) Husk å søk på forumet før man poster ny tråd (forumregler) da det finnere flere tråder/innlegg om dette. Har selv oppgradert idriven min til uoriginal: http://bimmers.no/topic/634039-min-e60-520ia/page-19 Endret Januar 11, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donald duck Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 Beklager Reef 89 var kanskje litt for spontan da jeg startet tråden burde nok søkt litt bedre.Veldig fin link du hadde Forresten Skikkelig bra arbeid Mvh.Donald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå