Coretrax Skrevet Januar 11, 2015 Skrevet Januar 11, 2015 Hei, Har ikke Lys i den innerste av de 2 lysene mine, Ytterste og AE lyser, men ikke den ikke verken på Nær,fjernlys eller på Posisjon "A"
SweetBMW Skrevet Januar 11, 2015 Skrevet Januar 11, 2015 Ee det facelift eller preface du har? Preface skal den lyse på fjernlys, og når du svinger mens bryteren står i a. På facelift så lyser den kun når du svinger i "a". Dette gjelder kun om du har adaptive lamper.
Saltkjelen Skrevet Januar 11, 2015 Skrevet Januar 11, 2015 Dersom det er bilen i profilbildet ditt, så har du en pre-LCI. Litt vanskelig å tyde hva du egentlig mente i den siste setningen din, men jeg har forstått det slik at det indre lyset ikke lyser når du har på fjernlys? I så fall er det korrekt. BMW kuttet ut med det indre lyset som ekstra fjernlys etter 03/2005 (da de gikk over til D1S xenonpærer), så den innerste lampen har kun lyshorn som funksjon. SweetBMW reagerte på dette 1
Coretrax Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Skrevet Januar 11, 2015 Okay, etter å testa med Pæra ute av lykta så funker den kun med "Blending" "Lyshorn" ? når man trekker Spaken mot meg
Saltkjelen Skrevet Januar 12, 2015 Skrevet Januar 12, 2015 Ja, og det er meningen. Leste du innlegget mitt?
Coretrax Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Skrevet Januar 17, 2015 ja var et spørrende svar men takk for oppklaringa
tukvydra Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Tar opp igjen denne. Har pre LCI, og de indre lampene lyser ikke ved fulltlys som saltkjelen her skriver er riktig. Har imidlertid fått mangel på eu at fulltlys er for dårlig. Har noen mnd gamle pærer fra Biltema og matte glass. Er det mulig å kode om slik at indre lamper lyser sammen med ytre ved fulltlys? I såfall hadde jeg spart en latterlig pris for nye lamper.
Saltkjelen Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Dersom du har pre-LCI kan du kode slik at halogenlysene lyser samtidig med xenon fjernlys.
tukvydra Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Det var svaret jeg håper på! Hvilket utstyr trengs for dette?
Reef89 Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Det var svaret jeg håper på! Hvilket utstyr trengs for dette? http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå