bmwgrace Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Ble mye bedre da:) fin bil! Takk Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Tror faktisk jeg har en slik en ekstra hjemme hvis det er an interesse. Lite brukt Hmm.. Pris? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Hmm.. Pris? Sent from my iPhone using Tapatalk Kan si 150,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Hvordan fikk du den av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 De koster ikke stort på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 Hvordan fikk du den av? Dro den rett ut. Er egentlig skruefester der, men de var ikke tilstedeværende Sent from my iPhone using Tapatalk danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 Kan si 150,- Er den strøken ? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Dro den rett ut. Er egentlig skruefester der, men de var ikke tilstedeværende Sent from my iPhone using Tapatalk Er det helt rundt røret hvor den sitter på da, alså samme størrelse som resten bakover? Vil bytte ut min med noe annet enderør så lurer på om jeg kan smyge det rett på eller om man må kappe :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Er den strøken ? Sent from my iPhone using Tapatalk Kan sende deg bilde når jeg kommer hjem. Den er brukt så strøken er ikke å forvente. Ny koster ca 600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Er det helt rundt røret hvor den sitter på da, alså samme størrelse som resten bakover? Vil bytte ut min med noe annet enderør så lurer på om jeg kan smyge det rett på eller om man må kappe :/ Det er rundt etter det ovale enderøret ja danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 Er liksom to rør stussen er "pynt". Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 Hjalp litt da Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Er liksom to rør stussen er "pynt". Sent from my iPhone using Tapatalk 2 rør? Hmm forvirra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2015 Kan sende deg bilde når jeg kommer hjem. Den er brukt så strøken er ikke å forvente. Ny koster ca 600,- Når er du hjemme? ;p Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Når er du hjemme? ;p Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg kommer hjem på mandag. Kan få se om jeg kan få sendt deg bilder da. Sende deg på pm her eller på face? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå