bmwgrace Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 Bilen skal brukes ser jeg haha, ja, må jo det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 Da fikk jeg endelig bestemt meg for hvordan sommerhjul jeg skulle ha i år. Ble Zito Corsica 19", med 8,5" foran og 10" bak. Ble bra syntes jeg. Neste plan er å legge til leppe på frontfangeren, men finner ingen som passer til M-Sport fangeren? Noen som vet om? -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Har sånn jeg har på min da. Fås kjøpte på ebay, å heilt grei passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy542 Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Blir fin med de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 18, 2015 Forfatter Share Skrevet April 18, 2015 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Pent ja! Men du, det der er jo bare en teaser !! Mer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 haha, ja. Skulle fått dratt å tatt noen ordentlige med speilrefleksen.. litt bedre enn iphone.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Jaa det skulle du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 haha, stress trenger assistanse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Gratulerer med flotte felger (!). Har du sjekket rundt hvordan det er å få chippet E9X LCI, da man ikke kan flashe hjernen pga sperre... og evt fjerne DPF slik at det ikke soter igjen raskere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Gratulerer med flotte felger (!). Har du sjekket rundt hvordan det er å få chippet E9X LCI, da man ikke kan flashe hjernen pga sperre... og evt fjerne DPF slik at det ikke soter igjen raskere? Ikke noe problem å Chippe e9x lci. Eneste er at man må fysisk inn i hjernen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 (endret) haha, stress trenger assistanseJeg kommer !! Gleder meg til å se mer bilder. (Slutt med tease bilder ) Endret April 22, 2015 av pure_stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Jeg kommer !! Gleder meg til å se mer bilder. (Slutt med tease bilder ) Hvor holder du til? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Hvor holder du til? Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg bor midt mellom hamar og lillehammer. Men jeg har ikke noe kamera heller så... Ellers skulle jeg gjerne knipset bilder jeg. Gjør ditt beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Der var tråden din ja! =P Hvordan gikk det med dekkene? Fått dem fiksa? Kjipt å punktere på begge =/ Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå