bmwgrace Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Der var tråden din ja! =P Hvordan gikk det med dekkene? Fått dem fiksa? Kjipt å punktere på begge =/ Fin bil! Venter på to nye nå. henter dem i kveld hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 FML... Kjører med vinterhjul igjen [emoji24] felgen var vrak Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 oi så kjedelig! kjørte du lenge på flatt hjul da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 oi så kjedelig! kjørte du lenge på flatt hjul da eller? Nei, ble ødelagt av gjenstanden jeg traff -.- Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 Hva skjedde? Traff en plastplate /m metall Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Auuuch >.< Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 Unødvendig [emoji24][emoji24] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 Haha da var de på IGJEN [emoji173]️[emoji7][emoji108] Sent from my iPhone using Tapatalk Freakshow og flobben reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Se der ja! Pent! Angrer litt på at jeg ikke valgte slike felger selv. Mye lettere mtp renhold. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 25, 2015 Forfatter Share Skrevet April 25, 2015 Ja, funker det ;D Sent from my iPhone using Tapatalk pure_stig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Så bra at det ordnet seg, felgene er tøffe og løfter utseende på bilen mange hakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Takk Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Flott bil, jeg kjøpte samme felgene til min for et par mnd siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Flott bil, jeg kjøpte samme felgene til min for et par mnd siden Bilde? [emoji108] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå