bmwgrace Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 Hei. på auto (regnsensor) går den utrolig ujavnt. enten for fort eller for sakte og på manuell 1. hakk, går den konstant. Hva er feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 Første hakk skal gå konstant. Hvis den ikke reagerer riktig kan sensoren være skada eller ruta møkkete. Voks på ruta ksn også tulle litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 som nevnt over + at det går an og kalibrere sensoren på nytt via pc. En slags reesetting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Du må justere sensitiviteten på den lille dreieskiven eller hva man skal kalle det. Nederst er den mindre sensitiv og helt oppe er den veldig sensitiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malloq Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Vet ikke om jeg skjønte helt, men er problemet at viskerne på auto ikke alltid går når du hadde forventet at de skulle gå? Eller går de med ujevn hastighet over vinduet? Om det er det første så kan en kalibrering/resetting fikse problemet. Men om du har feks. har byttet frontrute eller av noen annen grunn har festet regnsensoren på nytt i vinduet (dingsen som henger øverst midt i vinduet, som også speilet er festet i), så ville jeg sjekket om det kan være luftbobler mellom sensoren og vinduet. Det vil forstyrre sensoren, og den må monteres på nytt. Sjekk også om du har fått steinsprut i ruten ved regnsensoren. Det kan nok også forstyrre sensoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Okei. Da skal jeg sjekke. Frontrusta skal byttes nå etter vintern, er noen roser på den! Skal sjekke om det er steinsprut på sensoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå