Shattered Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Var kanskje her eller facebook du fant det ja! Hehe, stemmer det! Jeg hadde jo baksete til sedan, så derfor du ikke tok med det? Glad nå for at du fikk tak i baksete også, så det ble komplett til meg tilslutt! Litt moro for meg og endelig få brukt setene og dørtrekka jeg brukte så lang tid på å lage dørtrekka! Nei, nå er'e natta'n her gitt! Jepp, jeg klarte å skaffe bakseter veldig billig fra Aurskog eller noe sånt, kom og møtte meg borti her Ja, veldig pene dørtrekk. Angrer som sagt på at jeg aldri satte det inn i min før den tok kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 (endret) Sånn, da har jeg klart og handle litt til på eBay, så da er det bare og vente. Handla børstet ALU ringer til instrumentet, nye xenon nærlyspærer (6000K), nytt xenonkit til tåkelysa, da mine kødder litt, 55W xenon til fulltlysa med pæreholdere, OEM BMW 5-serie nøkkelring, og noe annet småtteri. Så da kommer vel det neste om ett par uker tenker jeg. Venter på M-tech gitteret til fangeren, og den nye grillen jeg bestilte for en stund siden. Så hjelper seg når det er på plass Kommer nok til å bli en stille helg her, siden jeg stikker en tur til England God helg, alle sammen Endret Februar 12, 2015 av m520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2015 Borte bra, men hjemme best! Hvis det blir tur til Spania til sommer'n, skal jeg kjøre dit. Ferie uten bil, er jo ikke ferie! Ligger visst nye nyrer, og M-Tech gitter hjemme å venter på meg! Kommer til å reise rett opp å hive det på bilen når jeg kommer hjem! Djwik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Slår meg med på Spania tur til sommern Når tdsen er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2015 Hørtes ikke dumt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 (endret) Da var jeg hjemme igjen. Hadde ikke tid til og hjemom med kofferten engang, for jeg måtte selvfølgelig rett på verksted og montere nye nyrer og M-Tech gitteret! Nyrene passa ikke(?), så ble kun gitteret som ble montert. Noen her inne som har en sort grill(facelift) til E39 liggende? Ikke intressert i en som har vært lakkert, kun en som er levert i sort plastikk! Her er noen bilder: Endret Februar 16, 2015 av m520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Ble bra med gitter. Ønska meg sånn på 520'n jeg hadde også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 M-Tech gitter er ett must på E39 med M-sport.. Ser så "Trolltuning" ut uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 enig i at det er mye penere med m-tech gitteret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Idag fikk jeg montert den overgangen, så nå virker knappene på rattet sammen med Pioneerspilleren. -Veldig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Har fått nye kjørelyspærer(6000K, for og få det mest mulig likt som 4300K i tåkelys), og instrumentringer i børstet alu, pluss "overgangene" til fulltlysa, så nåer det bare og vente på det nye xenonkittet til tåkelysa, og fulltlysa. Skal montere litt div etter hvert. Tar noen bilder og legger ved etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 noe nytt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Jepp! Jeg har vært å kjøpt nytt ratt i dag!!! 2003 Modell M-sportratt! Mangler airbaggen, men rattet er helt og relativt pent. Legger ut bilde etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Nå begynner den faktisk å nærme seg komplett M-sport! Mangler litt lister, seter, og taktrekk så er vi der! Noen som har Airbag til detta rattet her? Det var ikke med Airbag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Kjøp seksermotoren som står i bilen til Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå