powerfulglenn Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 liker ikke haha, neida Godt de gikk til deg istedet for noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Livet med BMW <3 Haha, sorry Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Hos Daniel, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Hehe, jaa!! Daniel er faktisk eksosministeren! Det er ikke første gang han må til å fikse eksos for meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Jeg slapp i det minste å sveise denne eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Mangler bare nye bolter til å feste mellom potta og downs pipen Også bytte et par diesel rør så Også få heva nivåreguleringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Den følelsen når bilen henger i bukken, og strømmen går........ Da blei det pause gitt! Tror Daniel er lei bilen min nå Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 Da er bilen solgt! Forrige eier kjøpte den tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Gratulerer Hva blir det neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Han snakka om at han ville tilbake til Vag :stupid: Solgt ja, kondolerer (?) Hva fikk du i forhold til det du ga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 Jeg tapte endel på den desverre. Men den selges i den stand den står. Og syntes det er positivt å selge til tidligere eier som kjenner bilen, og vet hva han får. Ser ut til at det blir passat på meg, heldigvis! Er VW gutt jeg, og derfor jeg aldri fant motivasjon til å gjøre noe mer med denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå