sexeren Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Hvor får jeg tak i gode ringer til mine depo lykter? Kan ikke ha det stygge ringene med 5 lyspunkter. Takker veldig for hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 Passer alle de CCFL ringene som ligger ute på ebay..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 http://bimmers.no/topic/739835-min-store-led-p%C3%A6re-tr%C3%A5d/Surf litt rundt i denne tråden. Mest sannsynlig noken som har samme spm som deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Veldig bra link det. Men ønsker en litt mer direkte link litt produkt som passer min type lykt. Eller passer de det linkes til i den linken. Hvor store er ringene i depo lyktene? Er det 131mm? Min lykt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 På Depo lyktene vil ikke 131 passe, har byttet selv og kjøpte 127mm ringer som fikk akkurat inn uten at de knakk. Vurderte en periode på LED ringer men synes de lyser altfor sterkt så har CCFL ringer i bilen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 http://www.ebay.com/itm/USA-97-00-BMW-E39-UHP-LED-ANGEL-HALO-FOR-DEPO-HEADLIGHTS-FREE-SHIP-/310782209886?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item485c102f5e&vxp=mtr Disse passer rett på DEPO lykter - de er jo tross alt laget for dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Tusen takk for gode svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torqen Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Har du sjekket ut Autolights.no? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Der seller de bare pærer.. Jeg kan ikke sette i nye pærer i depo lyktene. Jeg må åpne lyktene å erstatte ringene som er montert fra før. Men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå