Gå til innhold

Min 420iA xDrive Gran Coupe.

noekult
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kan sende deg link på PM, HPVL. Der regger du bilen med brukernavn og passord, samt en sikkerhetskode som blir sendt til bilen din. Instrukser får du selv online. Du må ha understellsnummeret klart.

Blinka med lysene og sporet bilen på kart, med appen. Det var gøy! Jeg skjønte liksom ikke helt hvorfor selger maste om det før nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sende deg link på PM, HPVL. Der regger du bilen med brukernavn og passord, samt en sikkerhetskode som blir sendt til bilen din. Instrukser får du selv online. Du må ha understellsnummeret klart.

Blinka med lysene og sporet bilen på kart, med appen. Det var gøy! Jeg skjønte liksom ikke helt hvorfor selger maste om det før nå!

Tusen takk, det hadde jeg satt pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte et par hundrelapper i natt på litt kosekjøring i skogen - måtte teste automatikken i LED lyktene! Det var helt rått. Man kan se hvordan det jobber når det er helt mørkt og det plutselig kommer bil i mot (lyktene fordeler aktivt lyset i forhold til kommende biler). Litt forvirret system av og til, men det blendet hvertfall ikke medbilister.

Har forøvrig begynt å bruke turtallet nå. Bilen går selv opp til 6500 omdreininger i sportsmodus! Lyden er ganske kul og, verdt det å ikke kjøpe diesel!

Vedlegger bilde av da jeg var på stasjonen for påfyll. Men nå har den blitt dekket av myyye salt (kjørte ca 150 km), så jeg må ut og vaske den nå eller så får jeg ikke sove. :P

post-52793-0-84582100-1423352957_thumb.j

Endret av noekult
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jepp, fikk fullkasko til 5800 kr. via Enter forsikring. De sa de lå 40% under markedspris, og det stemte bra! Gjensidige ville ha ca. 10.000!

Er så ***** hodebry å holde bilen strøken, har smått begynt å gi opp det nå i vinter :P Selv om jeg selvsagt prøver så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat vært hos Bavaria og hentet bagasjeromsmatte til bilen. Han som overleverte den sa noe sånt som "Den er så mye kulere enn den jeg har i 3-serien min". Så ser jeg på den, setter i den og skjønner hvorfor han sa det :) Det er virkelig små fete detaljer som dette at bilen faktisk oppleves som mye mer spesiell enn en 3-serie, selv om det i grunn er samme bil :)

post-52793-0-65591500-1425293260_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er en eller annen sort 4GC som jeg ser hver dag her :P Så plutselig 4 stk i dag. Nå begynner dem å rulle på veiene. Etter A5 Sportback å dømme så kommer denne modellen til å bli superpopulær.

Har også sett en rike på koffertlokket som jeg ikke klarer å skjønne opprinnelsen til. Fyyy så irriterende  :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...