noekult Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2015 Jeg kan sende deg link på PM, HPVL. Der regger du bilen med brukernavn og passord, samt en sikkerhetskode som blir sendt til bilen din. Instrukser får du selv online. Du må ha understellsnummeret klart. Blinka med lysene og sporet bilen på kart, med appen. Det var gøy! Jeg skjønte liksom ikke helt hvorfor selger maste om det før nå! flonoen og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Jeg kan sende deg link på PM, HPVL. Der regger du bilen med brukernavn og passord, samt en sikkerhetskode som blir sendt til bilen din. Instrukser får du selv online. Du må ha understellsnummeret klart. Blinka med lysene og sporet bilen på kart, med appen. Det var gøy! Jeg skjønte liksom ikke helt hvorfor selger maste om det før nå! Tusen takk, det hadde jeg satt pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 Gratulerer med flott 4 serie og ikke minst fantastisk farge kombinasjon! Sent from my iPhone using Tapatalk Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 Jeg er helt enig... gratulerer Noekult... bilen og fargekomboen den har er suveren... Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2015 (endret) Brukte et par hundrelapper i natt på litt kosekjøring i skogen - måtte teste automatikken i LED lyktene! Det var helt rått. Man kan se hvordan det jobber når det er helt mørkt og det plutselig kommer bil i mot (lyktene fordeler aktivt lyset i forhold til kommende biler). Litt forvirret system av og til, men det blendet hvertfall ikke medbilister. Har forøvrig begynt å bruke turtallet nå. Bilen går selv opp til 6500 omdreininger i sportsmodus! Lyden er ganske kul og, verdt det å ikke kjøpe diesel! Vedlegger bilde av da jeg var på stasjonen for påfyll. Men nå har den blitt dekket av myyye salt (kjørte ca 150 km), så jeg må ut og vaske den nå eller så får jeg ikke sove. Endret Februar 7, 2015 av noekult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Da har jeg vasket bilen min Stolt! HPVL og Dweezil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Blir vel til at du bruker en mndslønn på å vaske bil første året du eier bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Tja digg å ha strøken bil da Noen som vet hvor jeg kan kjøpe gulvmatte i hardplast til bilen min?? Gulvet får så lett merker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 koed? gs eller schmiedmann? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Hmm ja, kan ta kontakt med GS først, dw ligger 5 min unna Også prøve å ringe Koed hvis aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Til bagasjen? Skal du ha en spesialtilpasset en så må du nok til en bmw-deler forhandler... skal du ha en universal så funker Biltema i massevis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Grattis igjen med rå bil. Nybilfølelsen må være konge, men jeg også hadde vært veldig nøye med å holde den ren og redd for at noe skal skje med den Regner med at du har full kasko på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Jepp, fikk fullkasko til 5800 kr. via Enter forsikring. De sa de lå 40% under markedspris, og det stemte bra! Gjensidige ville ha ca. 10.000! Er så ***** hodebry å holde bilen strøken, har smått begynt å gi opp det nå i vinter Selv om jeg selvsagt prøver så godt jeg kan. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Akkurat vært hos Bavaria og hentet bagasjeromsmatte til bilen. Han som overleverte den sa noe sånt som "Den er så mye kulere enn den jeg har i 3-serien min". Så ser jeg på den, setter i den og skjønner hvorfor han sa det Det er virkelig små fete detaljer som dette at bilen faktisk oppleves som mye mer spesiell enn en 3-serie, selv om det i grunn er samme bil Fahad, wicky124 og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Er en eller annen sort 4GC som jeg ser hver dag her Så plutselig 4 stk i dag. Nå begynner dem å rulle på veiene. Etter A5 Sportback å dømme så kommer denne modellen til å bli superpopulær. Har også sett en rike på koffertlokket som jeg ikke klarer å skjønne opprinnelsen til. Fyyy så irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå