wrnr1 Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Mener at biltema sine er alt for svake! jeg har ett par av de jeg linka til liggende om du er interessert kan sende deg bildet av hvordan det blir på pm om du vil? Ja, gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Ja, gjør det Har en kompis med biltema sine LED, og jeg synes nesten de var for sterke istedet for for svake, men kanskje han hadde en annen type elns hmm.. Kan jo hende biltema har gjort noe rett på h11 led pærene sine ikke vet jeg i å med at grøftelysa er så små på fangeren din syntes jeg det høres litt rart ut men kan sende deg ett bildet av hvordan det ble på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 hmm.. Kan jo hende biltema har gjort noe rett på h11 led pærene sine ikke vet jeg i å med at grøftelysa er så små på fangeren din syntes jeg det høres litt rart ut men kan sende deg ett bildet av hvordan det ble på min Ja, kompisen min har m-tech fanger Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Flott Du får si i fra hvis du får noe mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Flott Du får si i fra hvis du får noe mail Det skal jeg gjøre Aner ikke hvor lang tid det tar dessverre, da jeg ikke kjenner personen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 (endret) Fant ut at man kan åpne og lukke el-vinduene med nøkkelen i dag! Kjekt om du vil ha vinduer åpne på varme sommerdager også blir det plutselig regn, så kan du bare lukke de fra huset Sikkert mange som viste om dette fra før, men jeg er ikke en av dem, så jeg deler det med andre som ikke vet Se video av hvordan det fungerer her! Endret Mai 18, 2015 av wrnr1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 I dag har jeg montert M3-ratt i bilen Har ikke tatt meg tid til å få knapper eller lys til å fungere, men utseendemessig er resultatet meget oppegående! Synes også rattet ble lettere å kjøre med Gammelt: Nytt: Gammelt: Nytt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Se her ja, ble BMW på deg å ja Flott e46 du har fått handla og stæsja opp, følger med videre her Om du ikke husker meg så er jeg å ifra bilforumet med tråd om en svart Golf 3 GTI ifra trondheim selfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Se her ja, ble BMW på deg å ja Flott e46 du har fått handla og stæsja opp, følger med videre her Om du ikke husker meg så er jeg å ifra bilforumet med tråd om en svart Golf 3 GTI ifra trondheim selfølgelig Haha, husker da selvfølgelig deg! Du har ikke noe link til bimmeren din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Ble bra med nytt ratt! wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Ble bra med nytt ratt! Ja, ble en stor forskjell! Var mye diggere å kjøre med også, som bimmerfan sa tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Haha, husker da selvfølgelig deg! Du har ikke noe link til bimmeren din da? Her e min: http://bimmers.no/topic/793782-min-1997-bmw-320i-e36-cabriolet/ wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Det gjorde seg! Kjøpte du rattet på ebay, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Nei, har et lokalt bilopphøggeri kun 15 min unna hvor jeg kjenner han ene som jobber der, så han pleier å si fra når de tar inn E46 Så kjører jeg meg en tur oppover og ser om jeg finner noe jeg liker på den, som jeg kjøper for en billig penge Kjøpte både listene og rattet fra samme E46, da de kun har en E46 der for øyeblikket Skare1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Her e min: http://bimmers.no/topic/793782-min-1997-bmw-320i-e36-cabriolet/ Sweet Følger den Robin94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå