Kvasi Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Slår ihjel dødtid på jobb på finn, og ser at ombygde og originale biler ligger temmelig nært i pris. Hva er reglene og praksis rundt forsikring av ombygde biler? Hvis man feks betaler M3-pris for en ombygd 318 klarer jeg ikke helt å se argumentet for å kjøpe en ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Såvidt jeg vet betales forsikringspremie på bakgrunn av den kjøretøysinformasjon som fremkommer av vognkortet på forsikringstidspunktet, uavhengig av hva bilen måtte være registrert som tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Men om du forsikrer din M3 som 318 får du vel bare 318-penger tilbake fra forsikringsselskapet om den blir vraket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2015 Sjekka på en random bil på finn. Står som godkjent ombygd hos BT og ved søk på regnr hos forsikringsselskap kommer den opp som original med strikkmotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Og ved skade får du kun da igjen for strikkmotoren og ikke for en M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Men blir det et lite tillegg for den økte motoreffekten, selv om du "bare" velger å forsikre den som en 318? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 har nettopp snakket me forsikringen ang min 728 som er godkjent bygget om til 740. man betaler ikek noe ekstra når ombygget. blir forsikret som org typebenevnelse da dette ikke blir endret i vognkortet. dette gjelder da hos Frende. jeg ville forsikre min som 740, men har ikke hørt noe mer fra dem enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Ja, okei! Kjekt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå