johnkanon Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Heisann,er litt ny på kjetting området men noen som vet hvor eller om det finnes kjettinger til 235/40 -18 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Kan ikke tro at det er noe marked for dette. Det er ikke så god plass mellom hjulbue å dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Kjetting har jeg ingen erfaring med. Trodde det var bare dansker som brukte det Men, jeg fikk et par dekkposer en gang (som jeg aldri har brukt...) som passet på 225/45/18 i hvertfall. Heldigvis er E61 en veldig god vinterbil med god fremkommelighet sammenlignet med det meste (2wd for min del og erfaring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnkanon Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 Hehe, tenkte kjetting som en nødløsning - tilfelle rotte felle. Men snakket m sviger far og han hadde thule kjetting easy-fit, helt konge på holka visst nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Jeg brukte "snøsokk" nå i helga, fungerte veldig bra Har 225/40R18 piggfrie vinterdekk. Eneste problem var at det var veldig trangt i hjulbuen å få dem på. Kunne ikke hatt kjetting på min, hadde ript i felgen og tatt i hjulbuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 finnes kjetting til den dimensjonen, mekonomen har et ganske bra utvalg, eller så har thule en del også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Ville passet ekstremt på at ikkje kjettingen "slenger" seg i hjulbuen.Har gode erfaringer med snøsnokker og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå