DriftKing Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Hei har nå kjøpt meg min førstebil. Valget falt tilsutt på en 99 mod. 316I touring. Først skal bilen få seg en ordentlig vask både utvendig og innvendig, og justerbart senkesett skal monteres når det dukker opp i posten Kom gjerne med tips om hva som kan gjøres med den. Tenker og holde den ganske original bortsett fra felger og senk. Har ikke så mange bilder men skal få tatt noen flere seinere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Kan bli bra denne! Men fjern for guds skyld de lyktesenkerne Hva slags felger har du planer om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 Hehe samme tenkte jeg når jeg så den på bildene, men synes ikke lyktesenkerne ser så ille ut i virkeligheten selv om jeg aldri har vært fan av de. Vet ikke helt hvilke felger jeg vil ha, men blir nok ikke med det første. Sommerfelgene ser greie ut så får se åssen det blir når den blir litt lavere. Fikk vasket og polert bilen i helgen så fikk tatt noen bilder, men må få fjernet hengerfeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Fjerne hengerfeste og m-diffuser følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Av med øyelokk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 Tenkte og få på m diffuser etter hvert ja Hehe kan godt hende øyelokka forsvinner etter hvert ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 (endret) En rask Photoshop av bilen senket. Tror det blir bra Kom også gjerne med forslag på ting jeg kan forbedre Endret Januar 28, 2015 av DriftKing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2015 (endret) Fikk satt på gul Lamin-x i dag håper senkesettet kommer neste uke. Endret Januar 31, 2015 av DriftKing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Niice trenger litt senk ja DriftKing reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Takk Håper den snart blir litt lavere ja, trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Flott e36 og førstebil! E36 i touring utgave begynner å bli en sjelden vare, ikke ofte man ser de på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 (endret) Takk Er ikke ofte man ser dem nei. Endret Februar 2, 2015 av DriftKing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2015 (endret) Noen som vet åssen man får av dekslene på jekkepunktene på e36? Eventuelt hvor jeg skal jekke opp med vanlig jekk? Endret Februar 7, 2015 av DriftKing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 Bruk diffen for å jekke opp bak. DriftKing reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 (endret) Hei har fått senkesettet nå, men følger ikke med tårnlager. Trenger jeg bare å kjøpe nye tårnlagere eller er det flere deler som jeg trenger? Tenkte å kjøpe nytt istedenfor å ta av fra de som sitter originalt. Takker for svar Endret Februar 11, 2015 av DriftKing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå