///M-524td Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Skrevet Januar 31, 2015 men står ikke noe om selve karosseriet i denne katalogen som jeg ser, nå står jo alt på tysk å da. Men som jeg klarer å se og lese handler dette bare om motoren??
TRF Skrevet Januar 31, 2015 Skrevet Januar 31, 2015 Naturligvis ikke. Vær så snill å les det som allerede er svart.
///M-524td Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Skrevet Januar 31, 2015 Jeg skjønner hva du har skrever, men jeg sliter bare med å finne hvor informasjonen står om at alpina bruker råkarosseriet til e28 uten modifikasjoner.
///M-524td Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Skrevet Januar 31, 2015 Eller e det de du prøver å si at jeg skal vise fram delekatalogen og vise at det bare er motor som er endringene? I og med det bare er motoren det står om i delekatalogen for alpina.
Hpi Skrevet Januar 31, 2015 Skrevet Januar 31, 2015 Teksten på første side i Alpina katalogen sier noe slik som at Alpina B7 er bygget på 528i henholdsvis 535i. Det er bare Alpina deler og deler som avviker fra Bmw som er oppført. For Bmw deler kan du ved hjelp av chassisnummeret finne de riktige Bmw delene i Bmw katalogen. Mao så lenge det sikke står noe om karosseri i B7 katalogen så er det et standard 528i eller 535i karosseri. Spec for B7 turbo har vel BT i sine systemer skulle en tro.
TRF Skrevet Januar 31, 2015 Skrevet Januar 31, 2015 (endret) Jeg sier ganske klart at Alpina delekataloger erklærer dette ila de første sidene. Så ser vi i delekatalogen. Side 1 er et bilde, uinteressant. Side 2 har tekst. Avsnitt 1 sier at delekatalogen bygger på BMW sin delekatalog tilhørende basismodellen. For Alpina turbo er det 528i og 535i som gjelder. Avsnitt 2 omhandler Alpina b9, ergo uinteressant. Avsnitt 3 sier nøyaktig det jeg sa i tidligere innlegg her: Es sind nur Alpina - teile, und die nicht klar erkennbaren, vom Basisfarhzeug abweichenden BMW - teile aufgeführt. Bei BMW - teilen ist zuerst mit Hilfe der Fahrgestellnummer, das BMW - Basisfahrzeug zu Identifizieren und dann der entsprechende BMW - Teilekatalog zu verwenden. Selv om man ikke kan tysk så forstår man at det handler om deler, Alpina og bmw deler, og en definisjon av hva vi faktisk vil finne i katalogen. Google translate: There are only Alpina - parts and which do not clearly identifiable , deviating from Basisfarhzeug BMW - parts listed . At BMW - share is first using the chassis number , the BMW - to use parts catalog - base vehicle to identify and then the corresponding BMW. Jeg kan si med en gang at om dette faktisk var for vanskelig, så kan du glemme å overbevise BT om dette. Det krever en god dose egeninnsats. Det jeg har gjort for deg her, og aroid, krever svært lite egeninnsats fra din side. Jeg har gjort et oppriktig forsøk på å hjelpe deg inn på riktig veg her, nå skal jeg gå å leke med guttungen. edit: hpi var før meg, og noe mer overbærende Endret Januar 31, 2015 av TRF-Racing
///M-524td Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Skrevet Januar 31, 2015 (endret) Og det har dere klart veldig bra! selv om jeg måtte ha det med teskje heheSkjønner hele greia nå, Tusen takk for hjelpen! Endret Januar 31, 2015 av ///M-524td
TRF Skrevet Januar 31, 2015 Skrevet Januar 31, 2015 Det var ikke meninga å være ufin. Så referer du til ytelsene på en B7 (finn ett eller annet dokument som beskriver dette), sammen med delekataloger. Lykke til
Espen Aass Skrevet Januar 31, 2015 Skrevet Januar 31, 2015 Det var ikke meninga å være ufin.Så referer du til ytelsene på en B7 (finn ett eller annet dokument som beskriver dette), sammen med delekataloger.Lykke tilDet viktigste er og få tak i en som har greie på hva man snakker om hos BT. Og som er behjelpelig!Vet om mange som sliter der, desverre. Har sagt det før, bil som hobby i Norge er "risikosport"! Som du er inne på i innlegget før her TRF-Racing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå