Engineer Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2015 Angående avvik så bør du holde deg UNDER 1%. Har akkurat kjøpt xdrive selv, og med feks 295/25-21 og 245/30-21" som jeg skal ha, så er det kun 0,08% forskjell. Får det ikke bedre enn det bortsett fra å velge likt foran og bak selvfølgelig. Men noe særlig mer enn 255 foran ville jeg ikke valgt, og 255 bak ser litt pinglete ut. Ringte Bavaria, og de sa at alt under 1% gikk greit. De anbefalte ikke noe over det. Har lekt meg litt på dekkalkulator, og det er mange forskjellige dimensjoner som gir under 1%. Gratulerer med nydelig bil forresten. Ser på tekniske data på min bil, og den er levert med 275/35, og 245/40 dekk, noe som utgjør 0,52% forskjell.Takk for svar da bli det nye sommerdekk og 245 dekk framme ArneR. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engineer Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Fått på sommerskoa da! Gjorde seg med BBS på touringen synes jeg Fikk meg en aha opplevelse når det kommer til dekktrykk sensor da. Denne bilen er levert med det fra fabrikk, og BBS hjula har ikke sensor, men vinterhjula har det da. Så der var det en tur til GS og punge ut med 3500kr for et sett med sensore til sommerskoa! Men det skal monteres neste fritur, i morra er det jobb igjen. E.H.D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Ble flott med BBS felger på. Gikk du for 245/35/20 + 285/30/20? Synes det ser slik ut iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engineer Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Ble flott med BBS felger på. Gikk du for 245/35/20 + 285/30/20? Synes det ser slik ut iallfall. Hei! Det gjorde seg med BBS ja Nei jeg har ikke byttet dekk. Merker ikke noe på bilen og det er jo en del igjen av dekkene, så vil gjerne kjøre litt på dette. Blir jo ti tusen kr med nye dekk, og dekkvalget er jeg usikker på hva jeg skal ha. Så jeg har 255/35/20 + 285/30/20 på bilen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 nydelig bil!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Flott vogn! Blir det noe senk på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engineer Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 Heisann Kommer ikke til å senke denne Dekkvalget tidligere i våres havnet på Vredstein Vorti R. Installerte dekktrykk sensor i BBS felgene, så nå har jeg full oversikt på trykk og temp Ellers kan jeg bare si at jeg er strålende fornøyd med bilen! Den har gått nå 14 tkm og får stadig pleie med håndvask og voks Men jeg tenker på og montere skvett lapper på bilen, fordi det er helt klart at det blir slitasje nede langs sidene og lapper kunne nok spart en del slitasje. Undersøkte med GS men man får ikke lapper til Msport modellene, da må man isåfall modifisere lappene som er til modellen uten M pakke. Stemings bilde fra tidligere i sommer etter Rupes behandling på lakk og voks til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Er Vredestein dekkene også 255/35 og 285/30? Ser bredere ut enn de forrige, men vet at de er "store i størrelsen". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engineer Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 (endret) Er Vredestein dekkene også 255/35 og 285/30? Ser bredere ut enn de forrige, men vet at de er "store i størrelsen". Hei. Vredstein dekkene her er 245/35/20 og 285/30/20 Mye rettere i sidene disse dekkene enn Potenza dekkene jeg hadde. Så ja, de virker nok litt større Endret August 20, 2015 av Engineer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå