fuel2go Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Hei! Har et splitter nytt og ubrukt orginalt M3 panser. Panseret er i aluminium. Holder til i Elverum/Hamar. Men kan sendes om kjøper dekker kostnader. Ta kontakt på 97711243 eller send meg en pm om du er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Lofthus Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Hei, hvilken pris har du satt deg for panseret? vil vite en pris og gå etter før jeg evnt. kommer med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Hei, hvilken pris har du satt deg for panseret? vil vite en pris og gå etter før jeg evnt. kommer med bud Hei! Har satt en pris på 6k på finn.no. Men skal få en egen "bimmers" pris på 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Lofthus Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Oki, dette går rett på en vanlig e46 sedan? eller må noen modifiseringer bli gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Passer ikke Sedan.Passer ok på vanlig Coupe med litt modifikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Lofthus Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Oh, okei, da er jeg ikke så intr lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 Passer vell bare coupe ja. Da Coupe er breiere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå