Even Pladsen Skrevet Januar 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2017 Det jeg har tenkt på👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2017 Liten oppdatering på side 1. Kantene mine blir produserte slutten av februar og de blir 5.5 fordi gamle kantene mine var 4.5 og bestilt karbon sideskjørt:) Eminent, williamwiers og Bendik Kjellevold reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Februar 9, 2017 Share Skrevet Februar 9, 2017 (endret) On 22.11.2016 at 15.06, Even Pladsen skrev: Fått ny girkule fra eBay igår og fikk montert den idag. Kjedelig oppdatering men greit og få med alt som blir bytta👍🏻 kan du sende link på pm? mvh Chris Endret Februar 9, 2017 av Chris11slett Even Pladsen og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2017 17 minutter siden, Chris11slett skrev: kan du sende link på pm? mvh Chris Sent pm😇 Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2017 (endret) Da har noen av delene mine kommet😎, karbonsidekjørt og kompis av meg hadde sideriller i karbon så skal prøve på de og se Åssen det blir. M3 merke blir fjernet og byttet ut med csl. Endret Februar 14, 2017 av Even Pladsen BjornarHS og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 helt innafor både e46´n å E91 følger med her. Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2017 29 minutter siden, Magnus. skrev: helt innafor både e46´n å E91 følger med her. Ja BMW det går i😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 Dette blir gromt. Sykt bra arbeied på denne bilen! Husker den fra GS treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2017 4 minutter siden, Mickl skrev: Dette blir gromt. Sykt bra arbeied på denne bilen! Husker den fra GS treffet Ja, Tusentakk😁. Blir GS i år også👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 1 minutt siden, Even Pladsen skrev: Ja, Tusentakk😁. Blir GS i år også👍🏻 Da ser vi Håper å stille litt sterkere i år. I fjor hadde jeg 2 serien, som var helt Orginal for salg... Blir vel gatebil og e30meet også tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2017 3 minutter siden, Mickl skrev: Da ser vi Håper å stille litt sterkere i år. I fjor hadde jeg 2 serien, som var helt Orginal for salg... Blir vel gatebil og e30meet også tenker jeg? Åja skjønner🤗, skal være med gutta i fra Stavanger iår og Trygve sin m4😉 Om jeg ikke får meg med gatebil så skal jeg på E30 meet😋 sydenfareren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2017 Motordeksel i karbon har kommet😇 Mer deler kommer🤗 Chris11slett og williamwiers reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 16, 2017 Share Skrevet Februar 16, 2017 13 minutter siden, Even Pladsen skrev: Motordeksel i karbon har kommet😇 Mer deler kommer🤗 Siklet litt på dette eg og men har ellers lite carbon detaljer, så tørket til slutt vekk slevet😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2017 6 minutter siden, williamwiers skrev: Siklet litt på dette eg og men har ellers lite carbon detaljer, så tørket til slutt vekk slevet😂 Haha😅, måtte slå til når han typen som solgte dette skulle ha 1500kr😅🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 16, 2017 Share Skrevet Februar 16, 2017 52 minutter siden, Even Pladsen skrev: Haha😅, måtte slå til når han typen som solgte dette skulle ha 1500kr😅🙈 Ja, var meget billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå