Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Har du bilder etter valsing? Pris?
ET på felgene er 14 forran og 24 bak. Etter dreiing så blir det da ca 18 og 28

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilder etter valsing? Pris?

ET på felgene er 14 forran og 24 bak. Etter dreiing så blir det da ca 18 og 28

La akkurat ut bilde i show off tråden, Ser ikke at den er valset. Men nå tok jeg ikke så mye da. Har ET 38 på mine 8,5" med 225 og 255 PSS dekk (som mange sier tilsvarer 235 og 265) 

 

Så du må nok valse endel mer, evt gå for endel dekkstrekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal på nytt understell og til neste sesong. Så da blir det camber+strekk+vals. Håper på å valse ca 1.5-2 cm..

Men et38 skal da passe helt fint uten vals?

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mossing91. Er du heilt imot dekkstrekk siden du valsa istedenfor å gå ned i dekk dim?

Nei det er jeg ikke. Men kjører endel på bane, og ville ha mest mulig gummi for best grep på bilen. Og selger var HEELT sikker på at det ville passe med 225/255. Selvom jeg mente at det ble litt for stort etter mine utregninger og anbefalinger fra 1addicts.

 

Ka se om jeg får tatt noen bedre bilder når jeg kommer hjem, været var ikke helt optimalt for iphøne pics...

Endret av mossing91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ta gjerne nye bilder når du får tid, men helst send dem på pm, eller ikke i tråden hellst :) send gjerne informasjon om pris osv også, anbefaler du han så tar jeg gjerne kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal på nytt understell og til neste sesong. Så da blir det camber+strekk+vals. Håper på å valse ca 1.5-2 cm..

Men et38 skal da passe helt fint uten vals?

Et38 hadde gått med hakket smalere dekk ja. Men ikke med setupen jeg kjører nå. Og det var mye billigere å Valse enn å kjøpe nye dekk når jeg først fikk det på :P 

Men med Camber strekk og vals er det jo mulig å få til. Evt får du kjøre på med 1M konvertering foran og bak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et38 hadde gått med hakket smalere dekk ja. Men ikke med setupen jeg kjører nå. Og det var mye billigere å Valse enn å kjøpe nye dekk når jeg først fikk det på [emoji14]

Men med Camber strekk og vals er det jo mulig å få til. Evt får du kjøre på med 1M konvertering foran og bak!

Driver å sjekker opp dette nå, men har lagt litt fra meg 1M stylinga nå.. vil isåfall heller lage en m-tech widebody :) kun framskjermene og bak dekselet isåfall Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde av mtech wide body? :o

 

Hehe, nei det blir å fabrikere ett kit selv isåfall. Jeg er med å hjelper et selskap innen pulverlakk med offentlig lansering nå, og han som driver dette er rå med glassfiber og karbon. Kan forsåvidt lage former da, så hvis det blir bra og folk er interesert, så kan det vurderes å lage flere =) Men det blir ikke påbegynt på til vinterstider :) må først få bilen ut av verksted nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...