Otis Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Mye penger for en slik bil, mener nå jeg. Men om du aksepterer "svak motor" med et ok støy nivå og minimalt med rust så er det jo egentlig en ok bil. Men du kan jo legge på 20-30k og få 525-530d. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 50 er fortsatt 20 for mye [-X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Min turbo plystrer også og det har den gjort siden den var ny. Plystring trenger ikke bety at den er ødelagt. At det er litt småpluKk på en gammel E39 er vel ikke annet å forvente. Jeg hadde vært mer skeptisk til en som påstod at den var 100% strøken. Jeg har selv en gammel E39, den er i veldig god stand men det er litt småpluKk. Den er tross alt 15 år gammel. E46n min hadde "plystring" hele tiden jeg hadde den, gikk som den skulle å allt det. Nå har den rullet 50 000 til på bare 1 år siden jeg solgte den! Uten turbo bytte Satte forøvrig en ny turbo i en Seat en gang. Den plystret den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå