TorErik Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Hei, Har en 2006 Bmw E60 525d med Navi pro. Etter noen minutters kjøring så forsvinner lyden i anlegget/radioen. Så kommer det tilbake og forsvinner med gjevne mellomrom egentlig. Er det noen som har hatt et lignende problem eller har peiling på kva dette tyder på? Virker for meg som om det er dårlig kontakt ein plass, men litt usikker på kor eg skal begynne å leite. Mvh Tor Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Er det kun med radio eller er det problem med AUX og CD og?Skjer dette kun når du kjører gjennom tuneller? Frå spøk til alvor, er det kun radio så er det noke signal/antenne greier, men er det ALL lyd gjennom anleggetsom forsvinner er det ein annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 (endret) Har du Bluetooth? Hvis ja; prøv å napp den ut. Endret Februar 18, 2015 av scoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErik Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Litt dårlig formulert av meg. Skjer med cd og aux også ja. Lyden kommer og går litt etter som det passer seg. Det er orginal bluetooth ja, men korleis får eg koblet ut denne då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Du må ta ut fiberkabler på boksen. To kabler. En grønn og en i svart plast rør. Hvus det hjelper så må modulen byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErik Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Det fungerte når vi fjernet fiberkablene. Kva er desse til egentlig? Er det dei som går til Bluetoothen? Er det Evt noe annet som kan bli problematisk ved å kjøre rundt uten fiber tilkoblet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Jupp, det er Bluetooth/Telematic/SOS/BMWOnline. To sistnevnte har vel aldri kommet i drift i Norge. Er i grunn ikke noe problem, kan hende du får feilmelding på SOS-systemet. Hvis ikke; bare å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 så sant han ikke har noe annet på fiberkretsen da. Da må fiberen loopes videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Meg bekjent er det vel "siste stopp" for fiberen bak der? Eneste annet jeg kan komme på er forsterkeren, men da ville han jo ikke fått lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Fiberen går i ring, så det er ingen "siste stopp". Head up-display går forøvrig også på denne kretsen. scoot og SweetBMW reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå