bmwZ Skrevet Juli 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2015 Ble knalltøft med den lakken der altså. Personlig hadde nok jeg gått for lysere felger. Men smaken er jo som kjent... Håper vi kan få til en liten fotoshoot med min og din bil sammen en gang;) Takk Felgene er noe mørkere på bilder, men er fornøyd med at fargen er noe mørkere enn bilen. Det som blir fint, er når jeg får lakket performance caliperne røde. Da blir det en fin kontrast, sånn som den forrige E85en jeg hadde Ja, hadde vært gøy med en skikkelig shoot sammen en gang. Må få til det... Har du oversikten over hvor mange coupeer det er i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 (endret) Blir nok ikke i år i alle fall. Ingen planer om å østover mer i år. Om du ikke skal vestover da Plan for neste år er BMWCCN Rudskogen igjen. Evt. landstreff om det ikke er for langt. Ikke lett å få til skikkelige bilder av mørke felger og hvordan det egentlig ser ut i virkeligheten. Har ikke noe oversikt utenom de coupeene som har vært her inne og/eller de som har vært for salg på finn de siste 5 årene. Endret Juli 19, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 For et nydelig resultat altså! Den fargen matcha bilen så sykt bra, og utseende ble skikkelig tøft! For 1000 gang, grattis med rååå farge på en råå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2015 Blir nok ikke i år i alle fall. Ingen planer om å østover mer i år. Om du ikke skal vestover da Plan for neste år er BMWCCN Rudskogen igjen. Evt. landstreff om det ikke er for langt. Ikke lett å få til skikkelige bilder av mørke felger og hvordan det egentlig ser ut i virkeligheten. Har ikke noe oversikt utenom de coupeene som har vært her inne og/eller de som har vært for salg på finn de siste 5 årene. Blir vel å holde seg på østlandet i år. Men kunne tenkt meg opp på prekestolen neste år, så hvem vet om vi får til en photoshoot i stavanger området neste år Kan vel ikke være stort mer enn 15 biler vil jeg tro!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2015 For et nydelig resultat altså! Den fargen matcha bilen så sykt bra, og utseende ble skikkelig tøft! For 1000 gang, grattis med rååå farge på en råå bil Takk for at du liker bilen. Blir nok enda grommere om kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Blir vel å holde seg på østlandet i år. Men kunne tenkt meg opp på prekestolen neste år, så hvem vet om vi får til en photoshoot i stavanger området neste år Kan vel ikke være stort mer enn 15 biler vil jeg tro!! Da må du si i fra I mitt arkiv har jeg følgende norskregistrerte coupeer: M Coupe: 2 stk. sorte 1 stk mørk blå 1 stk. hvit (foliert) 3.0si: 3 stk. grå 2 stk. sølv 2 stk. blå 1 stk. sort 1 stk. rød (min) Litt morsomt at 6 av 3.0siene er eller har vært i eie av aktive forummedlemmer sv90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 Kult at du har arkiv på dem. En kollega av meg hadde en i 2008. Det var en 3.0si silbergrau med automat. Han solgte den til Bergen. Er den i lista? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 Den hvite M coupen. Er det 750hk ESS bilen i karbon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Kult at du har arkiv på dem. En kollega av meg hadde en i 2008. Det var en 3.0si silbergrau med automat. Han solgte den til Bergen. Er den i lista? Lurer på om det er den som ble spottet utenfor Bavaria Haugesund for en stund siden. Jeg har i alle fall en på slik på lista ja. Den hvite M coupen. Er det 750hk ESS bilen i karbon? Stemmer. Det er den som ligger for salg nå og som sikekrt har vært der i 4 år Fant ut at den ikke er foliert hvit men lakkert. Men den var matt grå foliert tidligere. Ligger tråd på den her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 Er den ja. Til info så er det den interlagos blå Bmw Norge bilen som er bygget om og skiftet farge to ganger. Så da kan du kanskje stryke en fra lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 (endret) Er den ja. Til info så er det den interlagos blå Bmw Norge bilen som er bygget om og skiftet farge to ganger. Så da kan du kanskje stryke en fra lista Vi har hadde den blå til salgs når den var original, også har vi hatt den når den var hvit og kraftig ombygget. Endret Juli 21, 2015 av bmwZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Satt faktisk akkurat og fant ut dette her Så gjennom tråden og så at den i utgangspunktet var blå. Da var den grei. Regnr. er også byttet ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 Så med andre ord så er det 10stk coupeer vi vet om i Norge! Sjelden art med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Kult at du har arkiv på dem. En kollega av meg hadde en i 2008. Det var en 3.0si silbergrau med automat. Han solgte den til Bergen. Er den i lista? Den ene jeg ikke hadde noe data på var Silbergrau og automat. Registrert på stord i 2009. Så sansynligvis kollegaen din sin gamle ja. Så med andre ord så er det 10stk coupeer vi vet om i Norge! Sjelden art med andre ord Har 9 stk. 3.0si på listen nå ja. Regnummer på alle utenom den ene som er en gammel forumbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 (endret) Er jeg som er dårlig til å regne Bilen kollegaen min eide hadde vært Bmw Norge bil før han kjøpte den derfra. Tror det ligger en test av bilen på dinside eller bilnorge Endret Juli 21, 2015 av bmwZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå