Gå til innhold

Min Z4 3.0Si Coupe Individual, Selges


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Har gått til anskaffelse av en 2006 Z4 3.0Si Coupe 63000km på telleren. Fargen er Titansølv med Drømme rødt skinn. Bilen er godt utstyrt med blant annet M sportseter i Nappaskinn (Helskinn på dører), M sportsratt, Navi Pro, Hifi, Bi xenon, El. seter med minne, klima aut. osv....

Manuell 6 trinns kasse er det selvfølgelig også :)

Dette er min fjerde Z4, så kjenner bilene ganske godt. Nårdet gjelder Coupe modellen, så er det noe jeg har siklet på lenge. Vurderte å kjøpe en Z4MC, men syntes ikke bilen er verdt 200 000,- mer. Så har jeg tenkt å bruke litt mindre penger på bil framover.

Når det gjelder planer for bilen, så er de kanskje noen færre en før, jeg har jo tatt den ganske bra ut på den grå roadsteren jeg hadde en gang.

Men her en liten liste:

-19" CSL i Satin grey (Kjøpt) Litt oppbrukte, men passer så bra på Z4 Coupe

-H&R senkefjærer (Kjøpt)

-Gule koni sportsdempere med hardhet justering (Kjøpt)

-M front og kanskje panser

-Aero sideskjørter

-Carbon spoiler på bakluka

-Sort høyglans tak folie/lakk

-Sote bakruta og kanskje sidevinduer

-H&R stabstag

-Alcantara taktrekk

-Kanskje noen Alcantara detaljer innvendig

-Sort blank grill

-Stubby antenne

-ZHP girkule

Her noen dårlige bilder av en bil som ikke ser ut i måneskinn med uoriginale Borbet felger. Men da blir jo forskjellen desto større etter at jeg er ferdig med den:)

20150219_185634_zpswtfmhk2s.jpg

20150219_185647_zpsed8jh3nz.jpg

20150219_185707_zpsift9lcvd.jpg

20150219_193727_zpsbgugequz.jpg

20150219_193709_zpsf4cjwma9.jpg

Endret av bmwZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

\:D/  Der var den ja :) Grattis nok en gang.

Skal bli spennende å følge denne. Ser ut som greie planer. Vet ikke om jeg hadde gått for M-fronten da men... Hadde heller gått for Aero tror jeg.

CSL-felger er som du sier litt oppbrukt men det er jo en grunn til det og da. For det passer jo som hånd i hanske. :)

 

En mod du glemte: Ny girkule. Helst ZHP kula ;)

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

\:D/  Der var den ja :) Grattis nok en gang.

Skal bli spennende å følge denne. Ser ut som greie planer. Vet ikke om jeg hadde gått for M-fronten da men... Hadde heller gått for Aero tror jeg.

CSL-felger er som du sier litt oppbrukt men det er jo en grunn til det og da. For det passer jo som hånd i hanske. :)

 

En mod du glemte: Ny girkule. Helst ZHP kula ;)

Jo, takk:) Hadde jo først Aero fronten på den gamle, så byttet jeg til M front. Syntes M fronten er mye mer moderne og aggressiv i utseende. ZHP kula glemte jeg, den er på plass i lista nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det hadde sett bra ut slik som på bildet også. Ha bli fargen nå da? Bare litt lysere mørke grå?

Jada, hadde blitt greit med den fargen de hadde. Men har trua på en litt lysere gråfarge. Så de blir Ferrari fargen Grigio Titanio. Den gir veldig mye spill i metallicen. Var inne på Porsche GT sølv også, men tror denne er finere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom felgene tilbake fra lakk. De ble akkurat som jeg ønsket, lysegrå med mye metallic skimmer. Fargen er fra Ferrari og heter Grigio Titanio. Tror den kommer til å passe bra inntil Titan sølv både når det gjelder farge og navn :)

20150302_144412_zpslw1zq6jm.jpg

Endret av bmwZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...