Gå til innhold

Shattered's andre E39 - 525D M-sport

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

Deilig med service! Hva fikk du gjort? Har for øvrig et sett med Rondell D58 jeg vurderer å selge snart, hvis du skulle vært interessert ;) 10x18 bak og 8,5x18 foran, 5 stk felger.

De bytta alle væsker, olje og filter ;) har ikke lappen på meg her og nå, men tror det var det.

Må bli innbytte i såfall, har ikke et rødt øre til overs her nå! :P Men 10 x 18, er ikke det veldig bredt? :P

Fin kjerre detta. Får mye glede av den motoren. Snakker av erfaring... nyter hvert sekund i min e39 Msport.

Hehe, ja, jo. Jeg for min del tror helt ærlig at denne bilen er litt for fin. Er skamredd for parkeringsbulker feks, og sånt. Deilig med PDC da, den hjelper veldig bra til, selv om den noen ganger står og piper fælt.

Han nede på versktedet sa "dette er en sånn bil man fort mister lappen i!" da han hadde prøvekjørt den i går, hahah! :D

1005758_10201147826071968_1318357512_n.j

Hadde de felgene (og den bilen) før, jeg husker dog ikke størrelsen på dem :P Skal se om jeg finner noen info, de var akkurat i grenseland store, kjørte "bare" med 225-40/18 på :P

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bytta alle væsker, olje og filter ;) har ikke lappen på meg her og nå, men tror det var det.

Må bli innbytte i såfall, har ikke et rødt øre til overs her nå! :P Men 10 x 18, er ikke det veldig bredt? :P

Var nå veldig dyr service isåfall :P Men 10" er ikke så bredt egentlig, sitter veldig bra på E39 :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ser ikke så dumme ut nei ;) Send meg en PM og si hva du eventuelt er interessert i ;) Ikke at jeg har så mye å stille opp med, men kanskje det hadde vært aktuelt med et bytte? :P

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

11401575_10205956949377045_8361813104881

Kler bilen!

De gamle dekka var smalere enn felgen, så det viste seg at de spiste opp gummien på innsida av dekket. Ene felgen hadde fått seg en støkk på innsida, så ut som den var blitt kantkjørt (hvordan dette skjer aner jeg ikke), og den hadde 2 små sprekker i selve felgen.

Disse er 17" og mye smalere og har mer gummi. Må få bestilt noen senterkopper senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Skjer ikke stort her, har tenkt til å kjøpe senterkopper og panseremblem etter hvert.
Også tenkte jeg å ta en vask innvendig + støvsuging. Kanskje jeg slår på stortromma og får Kepler feks til å ta full interiørrens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...