Shattered Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 (endret) Deilig med service! Hva fikk du gjort? Har for øvrig et sett med Rondell D58 jeg vurderer å selge snart, hvis du skulle vært interessert 10x18 bak og 8,5x18 foran, 5 stk felger. De bytta alle væsker, olje og filter har ikke lappen på meg her og nå, men tror det var det. Må bli innbytte i såfall, har ikke et rødt øre til overs her nå! Men 10 x 18, er ikke det veldig bredt? Fin kjerre detta. Får mye glede av den motoren. Snakker av erfaring... nyter hvert sekund i min e39 Msport. Hehe, ja, jo. Jeg for min del tror helt ærlig at denne bilen er litt for fin. Er skamredd for parkeringsbulker feks, og sånt. Deilig med PDC da, den hjelper veldig bra til, selv om den noen ganger står og piper fælt. Han nede på versktedet sa "dette er en sånn bil man fort mister lappen i!" da han hadde prøvekjørt den i går, hahah! Hadde de felgene (og den bilen) før, jeg husker dog ikke størrelsen på dem Skal se om jeg finner noen info, de var akkurat i grenseland store, kjørte "bare" med 225-40/18 på Endret Mai 21, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 De bytta alle væsker, olje og filter har ikke lappen på meg her og nå, men tror det var det. Må bli innbytte i såfall, har ikke et rødt øre til overs her nå! Men 10 x 18, er ikke det veldig bredt? Var nå veldig dyr service isåfall Men 10" er ikke så bredt egentlig, sitter veldig bra på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Tror det er lettere å miste lappen med tdsen 180hk og manuel kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Var nå veldig dyr service isåfall Men 10" er ikke så bredt egentlig, sitter veldig bra på E39 Har du noen bilder da? Mja, kommer jo an på kjøringa det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 (endret) Hm, ser ikke så dumme ut nei Send meg en PM og si hva du eventuelt er interessert i Ikke at jeg har så mye å stille opp med, men kanskje det hadde vært aktuelt med et bytte? Endret Mai 21, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Mulig det blir fete(re) felger til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2015 Kler bilen!De gamle dekka var smalere enn felgen, så det viste seg at de spiste opp gummien på innsida av dekket. Ene felgen hadde fått seg en støkk på innsida, så ut som den var blitt kantkjørt (hvordan dette skjer aner jeg ikke), og den hadde 2 små sprekker i selve felgen. Disse er 17" og mye smalere og har mer gummi. Må få bestilt noen senterkopper senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Liker felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Liker felgene Har 1 ny concave felg på vei fra gs Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2015 Skjer ikke stort her, har tenkt til å kjøpe senterkopper og panseremblem etter hvert.Også tenkte jeg å ta en vask innvendig + støvsuging. Kanskje jeg slår på stortromma og får Kepler feks til å ta full interiørrens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2015 Bestilling utført, sikkert noe jeg har glemt, men har fått med panseremblem og emblem til felgene, hvis det passer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2015 Må svinge innom Kepler en dag og høre om de kan se på den der, stygg sak. Håper vedkommende som laget den råtner i helvete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Noen mennesker, ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå