Gå til innhold

Shattered's andre E39 - 525D M-sport

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...

Har fått nytt panseremblem på plass, og i dag har jeg støvsuger bilen. Men jeg burde ta en full interiørrens og få lyktene pussa ned da de er veldig møkkete.

I tillegg får jeg se hvor lenge jeg har bilen. Er veldig fornøyd, men savner så jævlig å gire selv at jeg får vann i munnen når jeg kjører. Kjørte i dag en Volvo V50 med manuelt gir, og fikk skikkelig lyst på manuell bil igjen. Vet om en her på forumet som kanskje vil selge en søt E46 med det meste av utstyr til en fin pris, får jeg den, kommer nok denne kjapt ut for salg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Pen 750!

Jeg sitter og funderer på å slenge opp 525d'en på finn. Føler meg litt dum, siden jeg kun har hatt den siden februar. Men si jeg legger den ut til 70 med noen skikkelige bilder og ren og pen lakk (skal få noen til å se på bulkene, eventuelt rette de ut først) - hva tror folket jeg kan få for den? 248-etellerannet på nåla nå, og den fikk service på 238 ca, fullt hefte. Tenkte å bruke en kompis (har ikke stempel, men han signerer) på neste service (ca 250). Dumt å selge en sånn bil igjen, men føler jeg stanger hodet litt i veggen pga automat'en. En her inne har en bil som frister vilt (du vet hvem du er), men jeg har ikke lyst (pengene er jo alltids der) til å sitte med to biler av gangen, med tanke på ekstrakonstnader i forsikring osv.

Bilen er original M-sport (som TRF forklarte til meg før jeg kjøpte den), alcantara, gjeldfri og hel og pen - noen skavanker såklart, i lakken, urørt av TRF racing foreløpig, såvidt jeg vet (har lyst! Men vil selge den original...) Har ikke lagt den ut på finn, så føler ikke jeg bryter regelen (enda!).

Hmmm.... :o :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Er vanskelig det automat-problemet....Er liksom deilig et par mnd., men så begynner det å bli litt irriterende å kjøre med, -hvertfall for folk som liker litt aktiv kjøring. Klarte å forsvare det på firmabilen, ved at jeg stort sett sitter i kø, eller kjører i Oslo by, da er automat eneste løsning ass.. . Men flott bil du har, så synd at girkassen ødelegger for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskelig det automat-problemet....Er liksom deilig et par mnd., men så begynner det å bli litt irriterende å kjøre med, -hvertfall for folk som liker litt aktiv kjøring. Klarte å forsvare det på firmabilen, ved at jeg stort sett sitter i kø, eller kjører i Oslo by, da er automat eneste løsning ass.. . Men flott bil du har, så synd at girkassen ødelegger for deg.

Takk for det! Synes bilen på en måte er litt for fin for meg. Tenker mye på å bytte den ut med en 318tds, rent økonomisk. Jeg er student og har begrenset penger inn for tida, så da må det gå ut over noe. Foreløpig tror jeg Djwik vil ha den, han skulle klare opp med banken en dag og sannsynligvis selge tds (når det andre vraket av en kia er ferdig). Vi får se, det ser ut som det blir sånn foreløpig. 318tds går dass, men bruker jo halvparten nesten av det min gjør. Og er sikkert mye billigere å forsikre! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...