Djwik Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 E36 blir aldri like komfortabel som E39 og e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Får velge mellom komfort og økonomi da. Om det er bil som er billig i drift man er ute etter, så er nok 318tds midt i blinken. Men i gjengjeld er det dritt å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 så lenge den tdsen er i bra stand så går det vel greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Også slipper man å ta den så høytidelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Er nettopp det er så synd å ha så dyr bil når folk ikke klarer å parkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Er e36 så søppel altså? Skjønner jo at det er en bil for hvermannsen, men trodde ikke bmw firte så jævlig på kravene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Nå har jo jeg ikke det beste førsteinntrykket da 316i med masse problemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Har hatt 2 e36er 1 316i og en 318tds Og de er greie nok å kjøre Ikke noen voldsom kjøreopplevelse men morro på vinteren Men kan ikke sammenlignes med 5 serien Men det finnes jo mye å velge i til mellom 20 å 30 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Man får jo billige og ganske driftsikre E39'er også da. Eneste problemet er forbruket. Og skal man ha diesel så stiger prisen igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2015 Man får jo billige og ganske driftsikre E39'er også da. Eneste problemet er forbruket. Og skal man ha diesel så stiger prisen igjen.. Ikke alle vil ha sedan da Haha. Ja, forbruket er det jeg tenker mest på med den superdaue 318tds. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Har faktisk vurdert 318tds tidligere selv, kun på grunn av forbruket Se på det som en cruisebil og drit i ytelsen, så har du deg en BILLIG brukis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2015 Skulle bare aldri havarert den gamle bilen, hahaha. Neida, men kanskje jeg burde 1.venta lenger? 2.ikke kjøpt e36 tds med masse gjeld og i ræva stand Er et skikkelig dilemma, men får trøste meg med at når jeg får fast jobb, er det kjapt å tjene nok til en ny e39 525d/tds/530d. Djwik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 Fått på vinterhjula igjen. Men er i dype forhandlinger om ny bil nå, har flere jeg forhandler med på en gang. Spennende å se om det blir ny E39 eller om det blir noe annet! Djwik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 7, 2015 Forfatter Share Skrevet November 7, 2015 Papirer signert, bilen overleveres snart, snufs. Dessverre til en skambillig pris, men jeg tror kjøperen er fornøyd. Hva har jeg i bakhodet? Vil ikke si noe enda, men skal se på, og sannsynligvis ta med en bil hjem i morra som ikke er like pen som 525d'en. Mer sier jeg ikke for denne gang! :weirdwalkingthing: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 10, 2015 Forfatter Share Skrevet November 10, 2015 Da er bilen i Djwik sitt eie (dessverre, sukk). Jeg tror han kommer til å passe godt på den, men det er likevel tungt, enda. Haha. Men E46'en er en fin stedfortreder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå