Gå til innhold

Hvor finner jeg carbon emblemer til e90?

Miaheum
 Share

Anbefalte innlegg

Men det er jo samme målene på en 318, 320, 323i osv da.

selgeren påsto de desverre ikke hadde som passet 318, men at jeg igjen skulle gå ut å måle emblemene, å sende han målene på melding så skulle han dobbeltsjekke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selgeren har nok absolutt ingen peiling på hva som selges. Passer det til en e90, passer det til en annen. Så enkelt er det.

Allright, da kjøper jeg emblemene som ble linket til. Takk for svar ;)

Slipper å være nervøs for bomkjøp nå hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal bekymre deg for at de ikke passer nei, hadde vært ille om BMW lagde forskjellige emblemer til hver modell av 3-serien ;) Jo flere like deler de kan bruke på de forskjellige modellene jo mer penger kan BMW spare (eller bruke på å utvikle grommere modeller) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal bekymre deg for at de ikke passer nei, hadde vært ille om BMW lagde forskjellige emblemer til hver modell av 3-serien ;) Jo flere like deler de kan bruke på de forskjellige modellene jo mer penger kan BMW spare (eller bruke på å utvikle grommere modeller) :P

Så sant  :smile: godt man ikke blir slakta for å spørre her inne hvertfall. Skjønner ikke engang hvorfor de har så mange forskjellige alternativer når du skal kjøpe emblem til 3-serie, det er jo bare forvirrende om alle passer uansett ;) Mer en fornøyd nå som jeg kan få bytta ut de blå! *tomler opp* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant  :smile: godt man ikke blir slakta for å spørre her inne hvertfall. Skjønner ikke engang hvorfor de har så mange forskjellige alternativer når du skal kjøpe emblem til 3-serie, det er jo bare forvirrende om alle passer uansett ;) Mer en fornøyd nå som jeg kan få bytta ut de blå! *tomler opp* :D

Jeg er av den oppfatning av at ingen spørsmål er for dumme, iallfall ikke i BMW miljøet :) Persolig er jeg litt originalfreak og liker de blå/hvite emblemene men hvis andre har andre ønsker så er det opp til dem og da får vi hjelpe hverandre så godt det går. Også er det jo artig med jenter som driver med BMW da, også ifra samme by da gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den oppfatning av at ingen spørsmål er for dumme, iallfall ikke i BMW miljøet :) Persolig er jeg litt originalfreak og liker de blå/hvite emblemene men hvis andre har andre ønsker så er det opp til dem og da får vi hjelpe hverandre så godt det går. Også er det jo artig med jenter som driver med BMW da, også ifra samme by da gitt ;)

Godt du har den instillingen, for jeg er rimelig grønn i feltet ennå. Jeg er helt enig, gjensidig respekt for ulik smak er supert :) 

Ja jøss, det var jo litt morsomt :D Passerer du en sort E90 som det står [Dirty Diesel] i frontruta på i nærmeste fremtid så får du blinke vettu :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har den instillingen, for jeg er rimelig grønn i feltet ennå. Jeg er helt enig, gjensidig respekt for ulik smak er supert :) 

Ja jøss, det var jo litt morsomt :D Passerer du en sort E90 som det står [Dirty Diesel] i frontruta på i nærmeste fremtid så får du blinke vettu :) hehe

Vi har alle vært nybegynnere og grønne en gang, har lært sykt mye om BMW her på Bimmers.no :)

Hehe, det skal jeg gjøre og i like måte om du møter meg i mørk blå F10 5-serie eller E34 5-serie (har litt 5-serie dilla ser du) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle vært nybegynnere og grønne en gang, har lært sykt mye om BMW her på Bimmers.no :)

Hehe, det skal jeg gjøre og i like måte om du møter meg i mørk blå F10 5-serie eller E34 5-serie (har litt 5-serie dilla ser du) :D

F10 5serie jaaa.. skal blinke på deg isåfall, det er sånne biler jeg sender laaange blikk ;) helt sinnsykt fine!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F10 5serie jaaa.. skal blinke på deg isåfall, det er sånne biler jeg sender laaange blikk ;) helt sinnsykt fine!! :o

Ja det er nydelige biler, er jo drømmebilen jeg har skaffet meg ;) Men før denne så hadde jeg en E90 slik som din, det er den beste bilen jeg har hatt tror jeg. Aldri noe galt med den og jeg hadde mange fine turer med den :)

Vi får ta ett lite lokalt miniBMW treff så får du prøve F10en vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nydelige biler, er jo drømmebilen jeg har skaffet meg ;) Men før denne så hadde jeg en E90 slik som din, det er den beste bilen jeg har hatt tror jeg. Aldri noe galt med den og jeg hadde mange fine turer med den :)

Vi får ta ett lite lokalt miniBMW treff så får du prøve F10en vettu ;)

Det er også min drømmebil, så jeg kan virkelig forstå at du er superfornøyd med den! E90'en er min første bil, jeg syns den er god selv om jeg har hatt den i kort tid.. men det syns jeg sikkert også fordi det er BMW, og fordi jeg er fast bestemt på at det er de beste bilene!

Jeg tør ikke sette meg bak rattet på en F10, men jeg står mer en gjerne på nært hold å sigler litt :D haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noe spesielt med BMW, uansett hvilke andre biler jeg kjører så mangler de ett eller annet som gjør BMW bedre :) Jeg hadde Audi en periode, men når jeg kjøpte BMW igjen da en E90 så var det som å komme hjem igjen og siden har det bare vært BMW for min del. Skal jeg være helt ærlig så tror jeg at jeg aldri kommer til å ha noe annet igjen, kjedelig å kun ha ett merke vil sikkert noen si men det er nå det jeg er fornøyd med.

Også har man jo ett flott nettforum som dette, hyggelige medentusiaster og mye annet som gjør det gøy å eie BMW :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noe spesielt med BMW, uansett hvilke andre biler jeg kjører så mangler de ett eller annet som gjør BMW bedre :) Jeg hadde Audi en periode, men når jeg kjøpte BMW igjen da en E90 så var det som å komme hjem igjen og siden har det bare vært BMW for min del. Skal jeg være helt ærlig så tror jeg at jeg aldri kommer til å ha noe annet igjen, kjedelig å kun ha ett merke vil sikkert noen si men det er nå det jeg er fornøyd med.

Også har man jo ett flott nettforum som dette, hyggelige medentusiaster og mye annet som gjør det gøy å eie BMW :D

Det er visst bare meningen at du skal ha BMW, hehe :) Er vel ingenting galt i å holde seg til ett merke. Jeg kunne ikke tenke meg noe annet en BMW jeg heller. Jeg gleder meg til jeg er blitt ordentlig kjent med forumet her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! tja, har vokst opp med BMW og har rukket å eie fem stykker så langt i mitt 25 årige liv så det er vel kanskje meningen :P Du får ha lykke til som fersk BMW entusiast, så får du bare spørre om det er noe du lurer på :)

Det er nok meningen ja :) 

Jo takk, skal selfølgelig spørre hvis det er noe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...