Freakshow Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 hvordan foringer ble det? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 Det ble det kit'et her: http://www.strongflex.eu/en/e46/734-full-suspension-bush-kit-sport.html gule poly. for se hvordan det blir. billigste poly kittet jeg fant håper på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 okey! fungerer sikkert fint de ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Tøff bil, digger fargen Ang. Subframe disaster, så ble de endret litt på i midten av 2001 om jeg ikke husker helt feil, så det er pre-face som er mest utsatt, men som det har vist seg så ble ikke problemet fikset, men det skal litt mer rust eller kraft til før det gir seg enn før ^^ Hadde selv ikke tegn til disaste på min 330, og den er nå kjørt 75k km med kompressor også.Jeg forsterket min i vinter bare for og være på den sikre siden siden jeg har planer om litt mer power ^^ Trenger forsåvig heller ikke olle med sveising hvis det ikke er skade i gulv/fester. Jeg brukte 3M Epoxy Glue 08115. De sitter nå ca like godt som om jeg hadde sveist de på plass. Jeppe her på forumet har også vist at dette funker godt ^^ Han brukte dette på sin ombygde M3 (98/99 mod), og selv etter 4 år med banekjøring så var det ingen tegn til problemer Freakshow og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 Takk for infor Var ikke noe farlig rust, kun overflate på min. og med automat blir det vel noe mindre belasting også. blir max stage 2 på bilen med 250hk. så tviler det blir et problem travers kom fra sandblåsing i dag, bare å male den svart og vente på foringer nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 fikk foringer her hin dagen og begynnte å montere. fått montert de 4 store i traverst. bra kvalitet på foringene Men etter hvert som jeg holdt på viser det seg at det ikke har komt med de 3 forigene til diffen -.- så de må jeg prøve å få tak i på fredag. disse for heller forbli original. nye original foringer er rimelig stive de også Tenkte å ta turen til qwt å høre om det nye senkesettet har komt også når alle deler er på plass reiner jeg med å få bilen på veiien på en dag Men får så vidt testkjørt vil jeg tro da jeg reiser på jobb i 2 uker på tirsdag :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Da va foringer begynnt å komme på plass har montert allt hjuloppheng og testkj. bilen. hjuloppheng virka tight i foringene Det nye supersport senkesettet kom ikke før jeg måtte reise på jobb, så det blir montert når jeg kommer hjem om 2 uker. Da blir det montering av senkesett, så hjulstilling, så reise på vacn treff den 5. juni. Flere her ifra som ska bort der? 3 dager med banekjøring på vålerbanen :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Da var bilen klar for godkjenning av det nye supersport senkesettet. Var også på vålerbanen i helgen med blant annet william her på forumet. jeg fikk ikke kjørt selv på banen men satt på noen runder med william, Var kjempegøy det også. :D Lurer på hva jeg ska gjøre videre med bilen nå Planen er hvertfall å sveise 3" eksos og få polert opp lykteglass, eventuellt kjøpe nye så blir det å chippe bilen Felger står også på listen litt småplukk er det også. er en del steinsprut på panser og framskjermer som bør tas, + støtfanger burde vert lakka opp igjen. Radiator må skiftes da denne lekker har 2 andre biler med småprosjekter på også, så blir å ta alt litt etter hvert Noen Generelle synspungter? :D williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 looking good! hvordan felger tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 Har tenkt litt på noe sånnt noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 Hadde blitt skamrått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 Tøffe de! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Fin bil du har Så deg tidligere i dag [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Noen som har lyst på bilen? Vurdere å selge unna da jeg har for mange biler, og da blir denne litt dyr å ha med dyr forsikring på meg som 19 åring :P Allt i understell e nytt foringer kuler og stag godkjent supersport senkesett sandblåst travers, behandla med industri maling overflate rust under bilen er tatt. er så og si ingen rust på bilen Nye bremserør i kobber fra abs sentral til bakbremsene nye bremseskjold gått i tyskland fram til 08.2013 Eu ok til mars 2016, (bør jo gå rett igjennom allt under er jo nytt) km Stand 230k ish automatkassa flusha for et år siden, girer nydelig svart taktrekk shaddow line alcantara interiør i bra stand. lite hull i sidepute førersete isofix for de som har barn :P nylig bytta olje og filter minus med bilen - litt steinsprut på panser, generellt i fronten -ekspansjons tank på radiator lekker litt. denne kan skiftes før salg. vi blir enig om noe der -har kun vinterhjul til bilen, men på fine 17" felger. nesten nye nokian vinterdekk Tenkte en pris på rundt 135 000, men kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå