Truls 87 Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 (endret) Har bestilt ny X4, og i den lange ventetiden mens den fraktes over dammen har jeg begynt å lese instruksjonsboka. Noen som vet hva Føringståkelys er for noe? Regner med det ikke er funksjonen der tåkelysene aktiveres når man svinger i lave hastigheter. Mener det kalles noe annet. Utklipp fra instruksjonsboka: Føringståkelys, i bryterstilling auto blir et føringståkelys tent for en bredere belysning i hastigheter opp til 120kmh Vil det si at et tåkelys er tent ved kjøring på feks motorvei? Ellers er bilen specet slik: Data for vehicle identification number: WBAXX1104F0L93683 Model description: X4 xDrive20d Market: Europa Type: XX11 E-Code: F26 Chassis: Sports Activity Coupé Steering: links Doors: 5 Engine: B47D20O0 - 2,00l (140kW) Drive: Allrad Transmission: automatisch Body Color: Sophistograu Brillanteffekt Metalli (A90) Upholstery: Leder Nevada/mokka/applikation Und (LUNF) Production date: 14.02.2015 Code Serienausstattung Standard Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CCA Auto Start Stop Funktion Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration S223A Elektronische Dämpfer Control (EDC) Electronic Damper Control (EDC) S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S258A Bereifung mit Notlaufeigenschaften Tire with run-flat functionality S2PAA Radschraubensicherung Lug bolt retainer S2TEA Automatikgetriebe mit Schaltwippen Automatic transmission with gearshift paddles S2VBA Reifendruckanzeige Tyre pressure control (TPC) S2VXA BMW LM Rad M Doppelspeiche 310 S322A Komfortzugang Comfort access Code Serienausstattung Standard Equipment S4U2A Eco pro Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CCA Auto Start Stop Funktion Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration S223A Elektronische Dämpfer Control (EDC) Electronic Damper Control (EDC) S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S258A Bereifung mit Notlaufeigenschaften Tire with run-flat functionality S2PAA Radschraubensicherung Lug bolt retainer S2TEA Automatikgetriebe mit Schaltwippen Automatic transmission with gearshift paddles S2VBA Reifendruckanzeige Tyre pressure control (TPC) S2VXA BMW LM Rad M Doppelspeiche 310 S322A Komfortzugang Comfort access P337A M Sportpaket M Sports package S3ACA Anhängerkupplung Trailer coupling S3AGA Rückfahrkamera Reversing camera S3ATA Dachreling Aluminium satiniert Roof rail, aluminum, satin finish S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical S420A Abgedunkelte Verglasung Sun protection glazing S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory S481A Sportsitz Sports seat S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger S493A Ablagenpaket Storage compartment package S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S496A Sitzheizung hinten Seat heating, rear S4ADA Interieurleisten Alu Längsschliff fein Interior trim strips, alu, brushed, fine S4NGA Blenden Instrumententafel Hochglanz Trim covers, instr. panel, high-gloss S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A Regensensor Rain sensor S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S536A Standheizung Auxiliary heating S552A Adaptiver LED-Scheinwerfer Adaptive LED headlight S563A Lichtpaket Light package S5A1A LED Nebelscheinwerfer LED Fog lights S5ACA Fernlichtassistent High-beam assistant S5AGA Spurwechselwarnung Lane-change warning S5ATA DRIVING ASSISTANT PLUS DRIVING ASSISTANT PLUS S5DAA Deaktivierung Airbag Beifahrer Passenger airbag deactivation S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S610A Head-Up Display Head-up display S654A DAB-Tuner Radio Bavaria C III S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligenter Notruf Intelligent emergency call S6AEA TeleServices TeleServices S6AKA ConnectedDrive Services ConnectedDrive Services S6AMA Real-Time Traffic Information Real Time Traffic Information S6APA Remote Services Remote Services S6ARA Internet Internet S6NSA Komforttelefonie mit erw. Smartphone Convenience telephony with extended smartphone connectivity S6UHA Traffic Information Traffic Information S710A M Lederlenkrad M leather steering wheel S715A M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package S760A Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow line S775A Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite S842A Kaltland-Ausführung Cold-climate version S8A7A Sprachversion norwegisch S8AWA Bordliteratur norwegisch S8KAA Ölwartungsinterval 30.000km/24Monate Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SMA Fahrgestellnummer von aussen sichtbar Car ident. number visible from outside S8TGA Diebstahlsicherung Thiefproofing device S8THA SPEED LIMIT INFO SPEED LIMIT INFO S925A Versandschutzpaket Transport protection package S993A Modelljahrescode in FG-Nummer model year code in VIN S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection Endret Februar 22, 2015 av Truls 87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 (endret) Gratulerer med pen bil! Synes denne gjør seg langt bedre i virkeligheten enn på bilder. Flott interiørfarge også. Du har ikke vurdert komfortseter, hvis det er mulig å få på X4 da? Og hva med takrails i høyglans sort? Litt snodig at BMW ikke har satt inn tilsvarende M-sport ratt i X4 som man nå får i nesten alle andre modellserier. Du har ikke tenkt på noen mørkere interiørlister heller?Blir morro å se bilder Endret Februar 22, 2015 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 Gratulerer med pen bil! Synes denne gjør seg langt bedre i virkeligheten enn på bilder. Flott interiørfarge også. Du har ikke vurdert komfortseter, hvis det er mulig å få på X4 da? Og hva med takrails i høyglans sort? Litt snodig at BMW ikke har satt inn tilsvarende M-sport ratt i X4 som man nå får i nesten alle andre modellserier. Du har ikke tenkt på noen mørkere interiørlister heller? Blir morro å se bilder Takk takk! Var i utgangspunktet veldig skeptisk til bilen, men etter å ha lånt i et par dager ble jeg overbevist.. Er ikke helt komfortabel med "rettoppogned" sittestillingen i X5, så tror dette blir et godt kompromiss. Komfortsetene skulle jeg veldig gjerne hatt, men er dessverre ikke mulig (har det i min nåværende f11) Takrails leveres også kun som Alu satin.. Alternativet er å ikke ha dem, men da er det ikke mulig med ting på taket. Er nemlig ikke fester i listene slik det er på andre BMW. Når det gjelder lister innvendig så er eneste alternativ i tre, og synes det så litt kjedelig ut i midtkonsollen. Synes også det er merkelig med rattet, men det er vel likt som det er i 5eren, så det er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Skjønner! Da tenker du nok litt likt som meg, men de tingene der er det jo fint mulig å gjøre noe med på sikt. Lakkering av takrails og foliering av interiøslister er jo ting som fint kan endres på sikt. Performance-grill hadde også gjort susen Har du noen planer om senk eller andre felger? Prøvde en X4 med samme felgen som jeg ser du skal ha, synes de er pene, men kunne kanskje trengt noen spacere bak for å få litt mer aggressiv fremtoning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Veldig pen bil ja, denne og siste X6 er langt bedre å hvile øynene på en første generasjon X6. Mine foreldre sikter seg også inn på en X4, da med M-sport og jeg har fått overtalt dem til å gå for 3,0 litern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 Tror nok ikke det blir noe senk. Bakkeklaringen er litt av grunnen til å velge bilen Har sett på performancegrillen, men har aldri vært helt fan av sort grill.. Har derimot tenkt å lakkere det sorte i grillen i sølv slik det er på de med 6er. Ellers skal jeg ha Mperformace dobble eksoshaler. Får se hvordan railen ser ut. Faren min er lakkerer så det er ikke noe problem. Synes at gamle X6 er helt rå også jeg da, men interiørmessig er det å gå 10 år tilbake i tid. E60... Skulle gjerne hatt 3 liter, men koster mer enn det smaker for min del.. selv om jeg er litt redd for at jeg skal savne 6er.. har kjørt diverse bmw med 3 liter 6er i snart 10 år. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 Nå er bilen endelig i Norge! Skal hente den på mandag Har vært heldig med transporten fra USA. bilen ble produsert 14.feb så tok ikke mer enn en mnd før bilen stod i Drammen Morty H reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Det blir nok veldig spennende og gøy å få hentet bilen! Gratulerer med ny bil! Her følges det med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 Nå er bilen på plass i garasjen Veldig fornøyd! Ble vask og en runde med swissvax i går Satte også på Mperformance enderør Walkabout og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Gratulerer med meget pen X4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå