Gå til innhold

E34


Paugen92
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå skiftet fra coilovers til demperene som sto på bilen fra før når jeg kjøpte den, i tillegg har jeg satt på rondell d58 som skal stå på bilen under sveising/oppussing. Grunnen til jeg skiftet dempere er at d58 ikke passer på coiloversene :P

Orginal Silhouette frontfanger er på vei i posten! Denne har en skade på den ene kanten, så jeg fikk en deal av en i Norge som har denne at hvis jeg fikser skaden+ lakkerer så får jeg kopiere den gratis :D

Motoren blir snart levert til overhaling! Dette blir bra :D

Har ingen bilder å dele denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det jaggu skjedd en god del! :) blir spennende og se med silhouette kittet!

Personlig ville jeg unngått sort senter på felgene da de mister alle "formene" sine når det blir så mørkt.. Med det er meg da :)

Mvh

Michael

Endret av Michaelw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for det, blir bra å få det godkjent i vognkortet:) har funnet TUV papirer og alt sånt nå. Vet ikke tilstanden på de enda, men det som er så fint er at KW selger fremdeler deler til disse om man eier noen.

John90, er det 9Jx17 og 11Jx17? Isåfall er det felgene som ble levert med Silhouette bilen.

Har funnet ut etter litt lesing at Silhouette bilene kom ikke ut fra fabrikk slik, de var normale E34 som ble levert til Ac schnitzer fabrikk på kundens ønske og deretter ble det ettermontert widebody, motor osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

 klarer ikke å la være å søke etter sjeldne deler, og med dager med lite å gjøre så blir det fort handla deler :P har nå endelig fått tak i Ac schnitzer speedometer! Først fant jeg enni malaysia som hadde hvit bakgrunn, men så dukket det opp en med svarr bakgrunn på ebay.. Måtte bare ha de! spørs om ikke en av de blir solgt da jeg ikke trenger 2. Så kom jeg også over et Alpina b10 interiør som jeg også har sett etter! Solgte vekk en del så fikk handla det :)

 

 

 

 

Endret av Paugen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Paugen92 changed the title to E34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...