Bimmerlorris Skrevet Januar 17, 2019 Skrevet Januar 17, 2019 Slenger meg på oppmuntringen og heier frem for flere oppdateringer 🥳 Skal til Stavanger og hente meg en E34 535ia på lørdag 19 januar. 😃 Gleder meg som en unge 🎉
Paugen92 Skrevet Januar 17, 2019 Forfatter Skrevet Januar 17, 2019 På 16.1.2019 den 20.05, sveigis skrev: Men i jøseeland ,her kommenterte jeg deg i min tråd ,og plutselig er det oppdatering her .Gøy.😀 Jeg har lurt på hva som skjedde her ,men nå ser at ting skjer og at du fremdeles har bilen . Så når du har tid ,oppdater ! Forumet skriker etter sånne tråder 😀 Kommer nok aldri til å selge bilen nå som jeg har lagt så mye arbeid i den men som sagt sliter mye med motivasjon da jeg jobber på verksted med bil hver dag 😛 men så snart motoren er klar blir det andre saker
Paugen92 Skrevet Januar 17, 2019 Forfatter Skrevet Januar 17, 2019 4 timer siden, Bimmerlorris skrev: Slenger meg på oppmuntringen og heier frem for flere oppdateringer 🥳 Skal til Stavanger og hente meg en E34 535ia på lørdag 19 januar. 😃 Gleder meg som en unge 🎉 Kjekt å se deg også innom her igjen du kjøpte den som lå på finn? Den så sinnsyk strøken ut! Skulle kjøpt den selv om jeg hadde råd akkurat nå 😛
Bimmerlorris Skrevet Januar 17, 2019 Skrevet Januar 17, 2019 59 minutter siden, Paugen92 skrev: Kjekt å se deg også innom her igjen du kjøpte den som lå på finn? Den så sinnsyk strøken ut! Skulle kjøpt den selv om jeg hadde råd akkurat nå 😛 Skulle bare mangle 😃 Har forståelse for at prioriteringene blir anderledes med nytt tilskudd til familien og alt det medfører 😉 Og har selv en drøy times reise til der bilen min står vinterlagret. Så er liksom ikke bare å svippe bortom for litt fiks 😉 Ja det stemmer. Etter et ras av folk som på forskjellige måter ønsket seg bilen, var det jeg som fikk den 🥳 Så nå får ikke tiden gått fort nok kjenner jeg 🤯
liffi Skrevet Februar 7, 2019 Skrevet Februar 7, 2019 Må få denne ferdig snart😎 dette er ikke noe man ser så mye av langs veien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå