Gabz Skrevet August 12, 2015 Skrevet August 12, 2015 Synes kit'et er så som så, men står mye respekt av folk som klarer å skille seg ut på så kule måter som å finne et så sjeldent bodykit og motor Freakshow reagerte på dette 1
Paugen92 Skrevet August 12, 2015 Forfatter Skrevet August 12, 2015 Eiriklygre: takk for det, kjekt å lese at folk følger med selv om det er i sjul Når jeg kjøpte bilen for 6000kr så regna jeg med at jeg kun skulle bruke penger på å få den i stand ( stått i 4 år ) men så begynte jeg å få litt interresse for sjeldne gjenstander til E34, og det var da pengene gikk xD men synes det er verdt det:) har en del å gjøre fremover ihvertfall! Freakshow: Kjekt å høre at andre også liler det kittet ble helt betatt første gang jeg så det å tenkte " dette skal jeg få tak i!" I 3,7L er det 280HK og 345NM.. Mener å ha lest at den kan måles sammen med en 3,6 M5, men er ikke sikker.. Gabz: takk for det Skjønner at ikke alle har sansen for det, kjedelig hvis alle likte det samme^^ Har ferie enda, men skal begynne å skru litt på bilen neste uke så kommer mer oppdateringer da
///Simon Skrevet August 13, 2015 Skrevet August 13, 2015 Du som fikk tak i gamle ac motoren min? Bra den havner i bra hender og at bilen blir bra gjennomført
///Simon Skrevet August 13, 2015 Skrevet August 13, 2015 Du som fikk tak i gamle ac motoren min? Bra den havner i bra hender og at bilen blir bra gjennomført
Paugen92 Skrevet August 13, 2015 Forfatter Skrevet August 13, 2015 Du som fikk tak i gamle ac motoren min? Bra den havner i bra hender og at bilen blir bra gjennomført Stemmer det, takket være deg Simon så fikk jeg tak i den til slutt blir kjekt å ha noe som ikke andre har.. Så er planen å stille den ut på treff osv når den er 100% strøken
///Simon Skrevet August 13, 2015 Skrevet August 13, 2015 Supert, var litt bekymra for den skulle havne i en budget bygget e34 men ser ikke ut som du sparer på noe spesielt her! Du må gi meg en lyd når den begynner og komme litt mer sammen slik eg får komt og sett på den.
Paugen92 Skrevet August 13, 2015 Forfatter Skrevet August 13, 2015 Sparer ikke på noe penger her nei! blir bra når den er overhalt også ja det skal jeg gjøre
RS-Heggem Skrevet August 14, 2015 Skrevet August 14, 2015 Synd du ikke kjøper den orginale S5 3,7 som ligger ute i Tyskland nå, så hadde du fått en orginal til og med. Faktisk ingen avskrekkende pris engang. Dog ingen silhouette.
Paugen92 Skrevet August 14, 2015 Forfatter Skrevet August 14, 2015 Nå hadde jo jeg kjøpt inn alt før den ble lagt ut da, men for meg er det billigere å bygge om til S5 Silhouette enn å kjøpe i tyskland ( 12500€) og momse inn + avgifter... Er også en orginal S5 Silhouette til salgs for 20 000€ på mobile Men nok om det, snart hjemme fra ferie så kjenner det kribler i fingrene for å skru litt skal skifte vannventil, så kjøre bilen til jobb å skru litt der^^
Freakshow Skrevet August 15, 2015 Skrevet August 15, 2015 skjønner godt du ble forelska! syns kittet var drittkult!
Paugen92 Skrevet August 15, 2015 Forfatter Skrevet August 15, 2015 (endret) Helt enig Endret August 17, 2015 av Paugen92 Freakshow reagerte på dette 1
Paugen92 Skrevet August 16, 2015 Forfatter Skrevet August 16, 2015 (endret) Da har jeg montert ny vannventil å endelig fått bilen nedpå! Deilig følelse å kjøre den ut å få spylt av alt støvet som var på den. Tok noen bilder når jeg lufta bilen litt tror muligens det blir bytta til 4" leppe bak, følte det var litt overkill nå ja xD Problem med å få ut jekken etterpå.... Endret Januar 10, 2024 av Paugen92
danskiii Skrevet August 18, 2015 Skrevet August 18, 2015 Hehe litt over kill er vel dagens understatement Bra stuk ja!
williamwiers Skrevet August 18, 2015 Skrevet August 18, 2015 Blir sikkert litt bedre bak når du får den litt lavere og camber riktige veien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå