Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes kit'et er så som så, men står mye respekt av folk som klarer å skille seg ut på så kule måter som å finne et så sjeldent bodykit og motor :) 

Skrevet

Eiriklygre: takk for det, kjekt å lese at folk følger med selv om det er i sjul :D Når jeg kjøpte bilen for 6000kr så regna jeg med at jeg kun skulle bruke penger på å få den i stand ( stått i 4 år ) men så begynte jeg å få litt interresse for sjeldne gjenstander til E34, og det var da pengene gikk xD men synes det er verdt det:) har en del å gjøre fremover ihvertfall!

Freakshow: Kjekt å høre at andre også liler det kittet :D ble helt betatt første gang jeg så det å tenkte " dette skal jeg få tak i!" I 3,7L er det 280HK og 345NM.. Mener å ha lest at den kan måles sammen med en 3,6 M5, men er ikke sikker..

Gabz: takk for det :) Skjønner at ikke alle har sansen for det, kjedelig hvis alle likte det samme^^

Har ferie enda, men skal begynne å skru litt på bilen neste uke så kommer mer oppdateringer da :D

Skrevet

Du som fikk tak i gamle ac motoren min? :) Bra den havner i bra hender og at bilen blir bra gjennomført ;)

Stemmer det, takket være deg Simon så fikk jeg tak i den til slutt :D blir kjekt å ha noe som ikke andre har.. Så er planen å stille den ut på treff osv når den er 100% strøken :)

Skrevet

Supert, var litt bekymra for den skulle havne i en budget bygget e34 men ser ikke ut som du sparer på noe spesielt her! :) Du må gi meg en lyd når den begynner og komme litt mer sammen slik eg får komt og sett på den. :)

Skrevet

Synd du ikke kjøper den orginale S5 3,7 som ligger ute i Tyskland nå, så hadde du fått en orginal til og med. Faktisk ingen avskrekkende pris engang.

Dog ingen silhouette.

Skrevet

Nå hadde jo jeg kjøpt inn alt før den ble lagt ut da, men for meg er det billigere å bygge om til S5 Silhouette enn å kjøpe i tyskland ( 12500€) og momse inn + avgifter... Er også en orginal S5 Silhouette til salgs for 20 000€ på mobile :)

Men nok om det, snart hjemme fra ferie så kjenner det kribler i fingrene for å skru litt :D skal skifte vannventil, så kjøre bilen til jobb å skru litt der^^

Skrevet (endret)

Da har jeg montert ny vannventil å endelig fått bilen nedpå! Deilig følelse å kjøre den ut å få spylt av alt støvet som var på den. Tok noen bilder når jeg lufta bilen litt :D tror muligens det blir bytta til 4" leppe bak, følte det var litt overkill nå ja xD

Problem med å få ut jekken etterpå....

Endret av Paugen92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...