F.Krokrud Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 (endret) Kjøpte bilen av Nyheim her på forumet for en drøy måned siden. Tok fly fra Gardermoen til Bardufoss for å få den hjem. 125 mil ca.. Gikk nesten smertefritt, dynamoen takka for seg når vi kom til Narvik.. Så bilen stod der en uke til før broren min tok fly oppover en gang til. Da gikk den smertefritt helt hjem. Veldig fornøyd med bilen http://bimmers.no/topic/782702-nyheims-e36-325i-coupe/?hl=+marcus%20+nyheim Tråden til Marcus om bilen Om bilen: Bikka 260 tusen her om dagen. Godkjent ombygd fra 318is til 325i i 2006. Godkjent med supersport senkesett. Thight og fin i understell og styring. Litt slitt girkasse men funker fint når man ikke har lappen 99% strøkent vader skinn-interiør. Nokså bra med M3 styling. Powerflex i bakstilling/diff fester. M3 forsterkninger sveiset inn av gamle eier Marcus. Planer: Få tatt rusta nå snart, skjermer, ei dør, under lykter bak. Blir hel-lakkering av bilen senere når pengene strekker til. Nye Harman Kardon diskanter i dørsider. Nye sommerfelger til vårs. Spoiler. Bakrutesenk. Ny lippe under fanger framme. Få på rette "stuket" Tectyl under sideskjørt/litt under bilen om nødvendig. Er en god del tectyl under den nå også. Kom gjerne med ideer og tips Bilder av bilen kommer senere i kveld Endret April 7, 2016 av F.Krokrud Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 (endret) Følger med her! Liker planene men er en ting jeg syns du virkelig ikkje må gjør med denne bilen, det er bakrutesenker! Endret Februar 22, 2015 av santho96 Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Gratulerer med flott bil! Fulgte denne i forrige tråden, blir spennende å følge den videre Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Det var gammelbilen tilbake på forumet ja! Flotters, skal følge med her Liker planene, og er jo du som eier som bestemmer men er fortsatt enig med Santho angående bakrutesenk. Penere uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Følger med videre på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Blir ikke helt enig med meg selv om bakrutesenk eller ikke, men vi får se tror det kan bli bra om resten står i stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Åja her denne havna! følger med videre ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2015 Liten update. Vasket panser-trekket for en stund siden. Da lakket jeg også "låsene" ble ikke værre kan man si Panseret var så og si rustfritt på undersiden også, bare to småe blemmer på venstre side. Før: Etter: Starter med å fjerne rust og div snart håper jeg Har kjøpt inn spoiler og bakrutesenk så er spent på å få lakka og fiksa det og få montert alt Sommerfelger blir GS Retro tror jeg.. Noen andre forslag? kom med link også Bilde av bilen slik den står nå: Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 Hvordan spoiler er kjøpt inn? og lurer på hvilken dimensjoner og bredder du skal ha på sommerfelgene? Fin bil forresten, de fleste kjenner jo til denne fra før av også. Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 dæven ble jo kjempe bra i motor rommet nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 Rent å pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g0mpzy Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 Følger med her! Syntes blien har så clean look, at du burde egentlig få montert oransje blinklys og noen andre felger. Så er den så strøken som man får det i looken. ( min mening da ) Åssen dimm skal du ha forran og bak på dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 Har splitter nye Harman kardon diskanter om du skulle vere int. Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Spoileren ser slik ut. Usikker på om det blir bra, men prisen var så lav at jeg måtte bare kjøpe den Usikker på bredde på felger/dekk.. Liker best e36 med 17" så blir nok det Oransje blinklys kommer nok også. Pluss at jeg skal fjerne angel eyes'ene. Synes ikke de står i stil med resten på bilen. Gjør seg med litt vask ja idag skal alle 4 hjula av og da skal jeg vaske inni hjulbuer osv.. Veldig saltete veier her jeg bor så er et helvette om vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Har splitter nye Harman kardon diskanter om du skulle vere int. Pen bil Pris? Er harman jeg skal ha så det hadde vært supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå