Gå til innhold

Fredrik's BMW E36 coupe, nylakkert!


F.Krokrud
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

når du har fått bilen din i den standen du vil ha så får du ta turen til trollstigen så vi får tatt oss en photoshot i lag (terge litt i Nyheim samtidig :-# )  \:D/  \:D/

 

gleder meg til å se ett ferdig resultat på denne, du gjør en rå jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du har fått bilen din i den standen du vil ha så får du ta turen til trollstigen så vi får tatt oss en photoshot i lag (terge litt i Nyheim samtidig :-# )  \:D/  \:D/

 

gleder meg til å se ett ferdig resultat på denne, du gjør en rå jobb! :)

 

:tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du har fått bilen din i den standen du vil ha så får du ta turen til trollstigen så vi får tatt oss en photoshot i lag (terge litt i Nyheim samtidig :-# )  \:D/  \:D/

 

gleder meg til å se ett ferdig resultat på denne, du gjør en rå jobb! :)

Må få til photoshoot i Trollstigen og på kaia ved Åndalsnes, kan bli endel bra bilder på de to plassene ;)

 

 

Dette blir da strøkent! Når det kommer til LTW Highrise vinge (om det skulle være aktuellt), så skaff deg for all del en uten sig på midten, slik som de fleste fra ebay har!! :)

Sent fra min Che2-L11 via Tapatalk

Blir skikkelig vinge uten sig visst det blir ltw :) er igrunn fornøyd med den vingen jeg har kjøpt også 

 

:tongue:

Du får ta turen til GS treffet 2016, så kan vi cruise trollstigen da. Meget fin plass :)

Endret av F.Krokrud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få til photoshoot i Trollstigen og på kaia ved Åndalsnes, kan bli endel bra bilder på de to plassene ;)

 

 

Blir skikkelig vinge uten sig visst det blir ltw :) er igrunn fornøyd med den vingen jeg har kjøpt også 

 

Du får ta turen til GS treffet 2016, så kan vi cruise trollstigen da. Meget fin plass :)

 

Høres egentlig veldig bra ut. Det må jeg få til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...