F.Krokrud Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 Da var felgene på bilen Dårlige mobil bilder nå. Skal senke den en god del etterpå, da kan jeg ta noen bedre bilder Oransje blinkers, men jeg har nok kjøpt til sedan så disse passer ikke.. Her med hvite blinkers Lakkerte toppdekselet sølv, synest det ble meget bling med gull.. BjornarHS og Nyheim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Oransje blinkers og de felgene passet bilen perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 takker, synes det ble bra selv også Blir å få tak i oransje blinkers til coupe, tenkte ikke på det engang når jeg kjøpte de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Fyfaen!Vil ha bilen tilbake igjen Ble meget bra med de felga samt blinklys, bare å kjøpe til coupe neste gang haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Har liggendes et par ubrukte oransje sideblink til coupe om dette er av interesse...du kan få desse mot du betaler frakten på de Ikke de på bildet, men identiske desse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Har liggendes et par ubrukte oransje sideblink til coupe om dette er av interesse...du kan få desse mot du betaler frakten på de Ikke de på bildet, men identiske desse e00r3k.jpg Supert! har sendt deg ei mld nå tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 (endret) Blir bra med de felgene og oransje blinkers hva er specsa på felgene? savner 325'en jeg hadde, når jeg ser slike bilder Endret Mars 8, 2015 av Clutch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Blir veldig bra med felgene og oransje blinklys! trenger mer senk som du sier ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Trodde den skulle sige mere ned på fjærene, men der tok jeg feil gitt Knipsa noen bilder med speilrefleks for litt siden. Har skrudd den ned mye mere framme, men må mere ned bak nå.. Det skjer imårra! Kommer med noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Er helt villt stekk på bakfelgene! 205 dekk. Usikker på hvor mange " felgen er.. må få målt det Får ikke til bilde der du ser hvor tullete det er. Må få skaffa meg blinklys til coupe, skrik ut om du har! Er ganske sikkert at denne skal på GS-treffet den 9.juni eller noe sånt Noen andre av dere som skal dit? Maasse bilder: spuijnsarn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Ble bra med strekk bak ja råå bil! F.Krokrud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Blei bra med ny felger og justert høyden! Oransje blinklys selges rimelig på ebay, prøve å få taki orginal og ikke kopi da fargene kan være noe forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Det ble BRA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Takker, synes den ble bra selv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Ble bra med strekk bak ja råå bil! Iligemåde, din er meget rå den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå