Peak Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 (endret) Har integrert telefon i bilen, men en av de tidligere eierene rappet denne nydelige saken, så nå er jeg på jakt etter ny for å holde bilen mest mulig original og egentlig for å få den til og fungere i bilen med tvillingsim for moro skyld.Bilen er en mid. 02' modell med navi pro.Så spørsmålet er, hvilken telefon sitter originalt i denne bilen? Er vel totalt 3 telefoner som var innom E39 karosseriet fra 95 til 04(?).Det eneste som er der nå er spiralkabelen med bred ladekontakt.Har sjekket utstyrslisten, men sto ikke veldig spesifisert der.Noen som har en anelse om hvilken telefon?If so, kan jeg vel strengt talt bare handle en på Ebay? Endret Februar 26, 2015 av J.K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Spiralkabelen gikk ut 09/2000, så dersom din 2002-modell har denne er det satt inn noe feil. Er bilen utstyrt med autotelefon fra fabrikk skal den ha en trådløs telefon som ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Mulig det er jeg som mikser og tar feil av min gamle e39 (99) og nåværende. Hvordan telefon er det? Motorola? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Ja, biler med integrert autotelefon har spiralledning frem til og med 08/2000 og uten fra og med 09/2000 (altså ved facelift). Det er Siemens som har produsert den trådløse telefonen. Om du mangler bare selve telefonen er jo denne rimelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 Denne går, korrekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Jeg har en 01 mod. Denne har en liten klapptelefon.. Som dog ikke funker, hadde jo vert litt artig og kjøpt ny og sett om den fungerte Men det ser ut som en vanlig handholdt mobiltlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Ja, hvis du har autotelefon er det den du skal ha. Du kan evt. legge ut et bilde av armlenet ditt, så kan vi jo se i forhold til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Skal ordne bilde imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå